Беларусь — краіна малых гарадоў. Паўтары сотні гарадскіх паселішчаў з двухсот існуючых налічваюць менш за дваццаць тысяч жыхароў.
Прныятае рашэнне не ставіць на паўзу вытворчасць у разгар пандэміі не толькі захавала прадпрыемствы, але і ў цэлым станоўча адбілася на ўзроўні эканомікі.
Дзякуючы запуску Беларускай АЭС перад краінай адкрываюцца новыя гарызонты для прымянення электрычнай энергіі
7 лістапада можна лічыць сімвалічным адкрыццём Беларускай атамнай электрастанцыі
Беларускі прамыслова-інвестыцыйны форум — мерапрыемства, на якім традыцыйна сустракаюцца прадстаўнікі навукі, вытворчай сферы і сумежных з ёй галін.
Пасяджэнне нацыянальных дзелавых саветаў адбылося на пляцоўцы Беларускай гандлёва-прамысловай палаты.
Так званыя «зялёныя аўтамабілі» на дарогах сталі ўжо нашай рэчаіснасцю. Для іх не трэба паліва — толькі зарадка ледзь не ад звычайнай разеткі.
Машынабудаванне — моцны бок беларускай эканомікі. Дзясяткі тысяч трактароў, грузавых аўтамабіляў, тысячы камбайнаў і аўтобусаў, а яшчэ легкавы транспарт і электратранспарт выпускаецца штогод.
Летась дэпутаты мясцовых Саветаў трох беларускіх гарадоў — Навагрудка, Наваполацка і Полацка — упершыню з улікам перспектывы гарадскога развіцця зацвердзілі Планы зялёнага горадабудаўніцтва.
Кітайска-Беларускі індустрыяльны парк, што размясціўся непадалёк ад Мінска — гэта сёння па сутнасці інавацыйны лакаматыў і новыя тэхналогіі, якія ў сучасным свеце набываюць усё большае значэнне.
Пандэмія ўносіць пэўныя карэктывы ў сучасную рэчаіснасць. Тым больш выразным павінна быць бачанне эканамічных планаў.
Адным з элементаў новай канцэпцыі зялёнай эканомікі, якая сёння як ніколі актыўна прапагандуецца ў Беларусі, з’яўляецца электратранспарт.
У савецкія часы гандаль прапаноўваў пакупніку абмежаваны асартымент хлебабулачных вырабаў. У 1980-я нават у буйных крамах было ўсяго 3-4 найменні хлеба.
Прадстаўніцам прыгожага полу заўсёды хочацца нешта змяніць у сваёй знешнасці. І часам жанчыны рашаюцца на кардынальныя крокі.
Яна ўпэўнена сябе адчувае і ў нацыянальным строі, калі робіць цеста для вясельнага каравая, і ў блакітным футры Снягуркі, калі праводзіць ранішнік для дзетак, і ў шыкоўнай сукенцы пэўнай эпохі, калі выконвае аўтэнтычныя беларускія спевы пад гукі старажытных музычных інструментаў.
Культура выканання работ падчас капрамонту ў Беларусі кульгае, а тэхналогія — парушаецца, сведчаць спецыялісты Дзяржбуднагляда.