Марына ЛЯВОШКА, хатняя гаспадыня:
— Сёлета мой сын будзе паступаць у гімназію. Мы нанялі рэпетытара, каб падрыхтаваць сына да ўступных іспытаў. На мой погляд, маё дзіця там атрымае больш якасную адукацыю. Звычайна ў гімназіі добра сфарміраваны калектыў настаўнікаў, які ўстаяўся, а гэта дапамагае стварыць неабходную спрыяльную атмасферу ў такой навучальнай установе.
Бацькі, якія рыхтуюць сваіх дзяцей да гімназіі, занепакоены іх будучыняй, таму дзеці там будуць больш матываваныя. Лічу, што ў выхаванні дзіцяці не апошнюю ролю адыгрывае асяроддзе. Але...
Я ведаю, што ў гімназіі вучыцца складана, таму не выключаю магчымасці таго, што зноў перавяду сына ў звычайную школу, калі раптам адчую, што для яго гэта становіцца цяжка. А пакуль паспрабуем паступіць і будзем назіраць.
Ігар БЕЗРУК, намеснік дырэктара па камерцыйных пытаннях прыватнага ўнітарнага прадпрыемства «ФаварытМаркет»:
— Я супраць таго, каб мой сын вучыўся ў гімназіі. Мне здаецца, што сістэма адукацыі ўвогуле выхоўвае не развіццё асобы, а падначаленне. І гімназія са сваёй асаблівай дысцыплінай выхоўвае выканаўцаў. Лепш развіваць таленты і здольнасці ў дзяцей. Для гэтага патрэбна, каб малое займалася тым, што яму падабаецца і што яно любіць.
У звычайнай школе менш залішняй нагрузкі на дзіця, і ў яго больш свабоднага часу для заняткаў у розных гуртках ці секцыях. Там малое, магчыма, раскрыецца і знойдзе сябе.
Ды я і сам вучыўся ў звычайнай школе, дзе было арганізавана шмат розных гурткоў і секцый. Я ўсюды сябе паспрабаваў і ўпэўніўся ў сваіх здольнасцях. Спадзяюся, што дапамагу сваім дзецям раскрыць сябе і без гімназіі.
Наталля ТАЛІВІНСКАЯ.
Мерапрыемства праводзілася на добраахвотнай аснове.
Не выявіць ні секунды абыякавасці.