«Калі гаварыць пра дыверсіфікацыю экспарту і новыя рынкі, то можна адзначыць, што ў студзені—красавіку нашы прадпрыемствы экспартавалі прадукцыі на $1,16 млрд, гэта амаль на 34% больш, чым за аналагічны леташні перыяд. У студзені—маі чакаем рост на 30% да $1,45 млрд, па выніках паўгоддзя — на 20% да $1,76 млрд. Мы актыўна нарошчваем пастаўкі ў краіны далёкага замежжа, на новыя перспектыўныя рынкі: на беларускую прадукцыю ёсць попыт. Наогул, пошук стратэгічных партнёраў — адна з галоўных задач, якія мы ставім перад сабой і перад прадпрыемствамі».
Выбар саджанца для садавода — той момант, значнасць якога складана пераацаніць.
Канцэрт для дзяцей і моладзі, пластычны спектакль Ягора Дружыніна і «Рок-панарама».