З моманту ўкаранення сістэмы дынамічнага цэнаўтварэння на цягнік Мінск — Рыга рэалізавана ўжо каля тысячы білетаў, паведамілі ў прэс-цэнтры магістралі.
Беларуская чыгунка за паўтара месяца па сістэме дынамічнага цэнаўтварэння на цягнік Мінск-Рыга № 87/88 рэалізавала на 35% білетаў больш, чым за аналагічны перыяд мінулага года.
Нагадаем, магістраль з 25 ліпеня адкрыла продаж праязных дакументаў на цягнік Мінск — Рыга з прымяненнем сістэмы дынамічнага кіравання тарыфамі ў міжнародных зносінах у прамым і зваротным напрамках.
Пачынаючы з даты адпраўлення цягніка, кошт праязных дакументаў (білетаў) фарміруецца ў залежнасці ад тэрмінаў іх набыцця пасажырамі і ўзроўню населенасці вагона адпаведнага тыпу.
Купляючы білеты за 45-11 сутак да адпраўлення цягніка пры напаўняльнасці пасажырскага вагона менш за 10%, кошт праезду будзе ў два разы ніжэй, чым за 10 дзён да адпраўлення. Па меры росту працэнта запаўняльнасці вагона кошт праезду будзе паступова павялічвацца да поўнай велічыні.
Гэты праект у мэтах павышэння прывабнасці пасажырскіх перавозак чыгуначным транспартам і зніжэння тарыфнай нагрузкі на пасажыраў БЧ рэалізуе сумесна з Латвійскай чыгункай.
Сяргей РАСОЛЬКА
У парадку дня — зацвярджэнне Канцэпцыі нацбяспекі і Ваеннай дактрыны.
Фіналістка праекта «Акадэмія талентаў» на АНТ — пра творчасць і жыццё.
Аляксандр Курэц – самы малады народны выбраннік у сваім сельсавеце і адзіны дэпутат сярод сваіх калег па службе.