Вы тут

10 сакрэтаў стройнасці


Простыя і правераныя спосабы пазбавіцца ад лішніх кілаграмаў.


1. Атрымлівайце асалоду ад жыцця

Умейце знаходзіць радасці паўсюль, не заганяючы сябе ў гастранамічныя рамкі, бо часцей за ўсё пераяданне - гэта ўсяго толькі спосаб атрымання імгненнага задавальнення. Паспрабуйце знайсці сабе цікавае хобі, больш кантактаваць з блізкімі, праводзіць выхадныя за актыўнымі заняткамі. Схадзіце ў басейн ці ў парк, наведайце музей. Вось убачыце: часу на думкі пра ежу ў вас проста не застанецца.


2. Вывучайце свае патрэбы

Як часта ў пагоні за зграбнасцю мы слепа трымаемся парад дыетолагаў або фітнес-трэнераў, забываючыся на тое, што ўсе людзі розныя і ў кожнага індывідуальныя патрэбы. Вывучыце патрэбы свайго арганізма і прыслухоўвайцеся толькі да іх. Такі падыход забяспечвае гармонію з сабой і сваім целам. Магчыма, нашаму арганізму лепш харчавацца часта і маленькімі порцыямі ці, наадварот, насуперак парадам дыетолагаў, вы лепш сябе адчуваеце, прытрымліваючыся традыцыйнага трохразовага харчавання. Абавязкова звяртайце на гэта ўвагу.


3. Наладзьце паўнавартасны сон

Найважнейшы сакрэт стройнай фігуры - паўнавартасны сон. Выспаўшыся, мы менш схільныя да стрэсу, а значыць, у нас менш прычын заядаць бягучыя праблемы, як часта робяць тыя, чыя вага пастаянна імкнецца ўверх. Акрамя таго, арганізм, які адпачыў, не мае патрэбы ў дадатковых калорыях для кампенсацыі недахопу энергіі, а значыць, у нас яшчэ на адну прычыну менш лішні раз перакусіць. Менавіта таму так важна не эканоміць на сне і планаваць свой дзень так, каб на сон заставалася не менш за 8 гадзін.

4. Ніякіх жорсткіх абмежаванняў у ежы

Не абмяжоўвайце сябе, не бывае дыет "з панядзелка", "з першага чысла", "адразу пасля святаў", проста не трэба наядацца ў запас. Навучыцеся дазваляць сабе невялікі кавалачак любімага ласунку, задаволіўшы сваё хвіліннае жаданне, і на гэтым спыніцца.


5. Ешце, калі галодныя

Заўважце, што часцей за ўсё мы ядзім за кампанію або па звычцы, чым у сувязі з рэальным пачуццём голаду. На працы мы абедаем у пэўны час толькі таму, што гэта наш законны перапынак. Мы спыняемся на невялікае чаяванне з кавалачкам пірага, таму што нас ім нечакана пачаставалі, а, прыходзячы ўвечары дахаты, вячэраем адразу, нават калі не вельмі галодныя, таму што перакананыя ў тым, што лепш без асаблівага апетыту цяпер, чым з некантралюемым апетытам апоўначы. Не лепш! Слухайце свой арганізм і ешце толькі тады, калі сапраўды галодныя.


6. Трымайце сябе ў руках

Вельмі важна своечасова спыняцца: многія з нас ігнаруюць з'яўленне 2-3 лішніх кілаграмаў і адкладваюць вырашэнне гэтай праблемы на няпэўны тэрмін. Звяртайце ўвагу нават на нязначнае змяненне вагі, не чакайце, пакуль праблема набудзе пагрозлівы характар ​​і для яе вырашэння спатрэбяцца радыкальныя меры.

7. Больш рухайцеся!

Жанчыны, якія не ўсведамляюць важнасці актыўнага ладу жыцця, часта вінавацяць у сваёй лішняй вазе спадчыннасць або запаволены абмен рэчываў. І першаму, і другому фактару можна супрацьстаяць, калі ўнесці ў жыццё больш руху. Заўважце, мы цяпер не гаворым канкрэтна пра спорт, які таксама з'яўляецца выдатным памочнікам у барацьбе з ненавіснымі кілаграмамі, а заклікаем проста больш рухацца. Прайдзіцеся некалькі прыпынкаў пешшу замест таго, каб чакаць аўтобус; падніміцеся па лесвіцы на пару паверхаў; патанцуйце  на ​​кухні пад любімую песню і г.д.


8. Выбірайце правільныя прадукты

Рэклама, якая завалодала розумам многіх з тых, хто худзее, заклікае купляць абястлушчаныя прадукты, заменнікі цукру або іншыя новаўвядзенні сучаснай харчовай індустрыі. Але не варта забывацца, што гэта не больш, чым хітрыкі, бо, напрыклад, практычна ўсе абястлушчаныя кісламалочныя прадукты змяшчаюць шмат цукру, каб смак заставаўся прывабным для спажыўца. Менавіта таму гарантыяй стройнасці з'яўляюцца максімальна натуральныя прадукты, няхай і з больш высокай каларыйнасцю. Яны прынясуць вам сапраўднае задавальненне, а вашаму арганізму - карысць і энергію.


9. Вучыцеся спраўляцца са стрэсам

Жанчыны, якія не задаволены сваім целам, пастаянна імкнуцца яго змяніць, прычым дастаткова жорсткімі метадамі, што выклікае ў арганізме сур'ёзны стрэс. Але ў жыцці і так досыць цяжкасцяў, каб дадаткова іх сабе ствараць. Навучыцца адцягвацца і расслабляцца - вось найважнейшая задача для тых, хто худзее. Выберыце сабе занятак па душы: вязанне, маляванне ці ёгу - варыянтаў шмат. І ў наступны раз, калі вам захочацца папесціць сябе шакаладкай толькі таму, што на працы цяжкасці, займіцеся замест гэтага любімай справай.

10. Ешце няспешна

Вучонымі ўжо даўно даказана, што сігнал аб насычэнні паступае ў мозг прыкладна праз 20 хвілін пасля таго, як мы паелі. Ешце няспешна, атрымліваючы задавальненне ад самога працэсу яды. Такі падыход дапамагае не пераядаць і звесці да мінімуму праблемы са страўнікава-кішачным трактам, што таксама з'яўляецца вельмі важным фактарам на шляху да здароўя, прыгажосці і выдатнай фізічнай формы.

Друкуецца ў часопісе «Алеся»

Выбар рэдакцыі

Грамадства

Псіхолаг расказвае, як знайсці агульную мову з падлеткам

Псіхолаг расказвае, як знайсці агульную мову з падлеткам

Пераходны ўзрост не толькі выпрабоўвае на трываласць самога падлетка і яго бацькоў...

Грамадства

Час, адукацыя і заробак — тры праблемы шматдзетных маці. Як пераадольваць?

Час, адукацыя і заробак — тры праблемы шматдзетных маці. Як пераадольваць?

Памеры дзіцячых выплат бываюць нават большыя за заробак.

Грамадства

Як трэба бяспечна паводзіць сябе на лёдзе?

Як трэба бяспечна паводзіць сябе на лёдзе?

З першага зімовага лёду сёлета дадому не вярнуліся тры чалавекі.