Вы тут

ГрДМУ — гэта аўтарытэт і давер насельніцтва*


Якасць падрыхтоўкі ў Гродзенскім дзяржаўным медыцынскім універсітэце праверана часам.


Пастанова Савета Міністраў БССР № 541 аб адкрыцці медыцынскага інстытута была падпісана 9 жніўня 1958 года. І ўжо на 1958/59 навучальны год былі прыняты 250 навучэнцаў.

У цяперашні час універсітэт размяшчаецца ў 5 навучальных карпусах.

Адукацыю можна атрымаць на 5 факультэтах (лячэбным, педыятрычным, медыка-дыягнастычным, медыка-псіхалагічным, замежных навучэнцаў). Рыхтуюцца медыцынскія кадры па 5 спецыяльнасцях (лячэбная справа, педыятрыя, медыка-дыягнастычная справа, медыка-псіхалагічная справа, сястрынская справа), праз клінічную ардынатуру па 40, магістратуру – 13, аспірантуру – 32, дактарантуру – 9 спецыяльнасцях.

Запатрабаванасць нашых выпускнікоў пацвярджаецца высокім працэнтам працаўладкаваных. Так на працягу апошніх гадоў у нас размяркоўваюцца 100% выпускнікоў.

Якасць падрыхтоўкі ў Гродзенскім дзяржаўным медыцынскім універсітэце праверана часам. Студэнты традыцыйна займаюць высокія месцы на рэспубліканскіх прадметных алімпіядах, адзначаюцца дыпломамі за лепшыя студэнцкія навуковыя працы. Выпускнікоў прызначаюць на кіруючыя пасады органаў і арганізацый аховы здароўя розных узроўняў, таксама яны атрымліваюць працу ў прэстыжных замежных універсітэтах і навуковых цэнтрах. І галоўнае – аўтарытэт і давер насельніцтва.

З мэтай павышэння якасці паслуг у адукацыйным працэсе шырока выкарыстоўваюцца новыя тэхналогіі, у тым ліку інфармацыйныя. У бібліятэцы працуе электронная кнігавыдача, выкарыстоўваюцца інфармацыйныя банкі даных. Ацэнка ведаў студэнтаў праводзіцца ў 3 этапы, якія ўключаюць тэсціраванне, ацэнку практычных навыкаў і праверку тэарэтычных ведаў. Таксама рэалізуецца праект «Нацыянальны падручнік», выдаюцца навучальныя дапаможнікі па профілях факультэтаў, падручнікі, падрыхтаваныя выкладчыкамі нашага ўніверсітэта. Выкарыстоўваюцца актыўныя формы навучання. Укараняецца кантралюемая самастойная праца. У студэнтаў таксама ёсць магчымасць прайсці практыку ў Польшчы, Германіі.

У сілу спецыфікі сваёй дзейнасці ГрДМУ цесна ўзаемадзейнічае з сістэмай практычнай аховы здароўя. З мэтай умацавання здароўя, зніжэння смяротнасці і забеспячэння дэмаграфічнай бяспекі Рэспублікі Беларусь супрацоўнікі клінічных кафедраў на базах устаноў аховы здароўя кансультуюць хворых, праводзяць кансіліумы, выконваюць аператыўныя ўмяшанні (сярод іх высокатэхналагічныя і складаныя), складаныя дыягнастычныя медычныя даследаванні і лячэбныя маніпуляцыі, укараняюць у практычную ахову здароўя ўдасканаленыя спосабы лячэння і дыягностыкі.

Асаблівая ўвага надаецца раскрыццю творчага патэнцыялу студэнтаў. У пазавучэбны час студэнты займаюцца ў гуртках мастацкай самадзейнасці і прымаюць удзел у шматлікіх конкурсах і праектах.

Таксама варта адзначыць працу студэнцкага актыву. Сфарміраваны перспектыўны кадравы рэзерв з ліку студэнтаў універсітэта. 14 студэнтаў ГрДМУ ўдзельнічаюць у працы Школы будучага кіраўніка пры абласным выканаўчым камітэце.

Для паляпшэння якасці выкладання, пачынаючы з 2010 года, універсітэт прымае ўдзел у праграме «Запрошаны прафесар». З лекцыямі для навучэнцаў i прафесарска-выкладчыцкага складу універсітэта выступаюць спецыялісты з вядучых ВНУ-партнёраў Расійскай Федэрацыі, Германіі, Нідэрландаў, Швецыі, Вялікабрытаніі, Індыі, Польшчы, Латвіі, Літвы.

У 2013 годзе адбылося адкрыццё першай у Беларусі медыцынскай лабараторыі практычнага навучання. У ёй устаноўлены больш за 100 розных па сваім прызначэнні трэнажораў, фантомаў, муляжоў, у тым ліку высокатэхналагічныя сімулятары, імітатары, модулі, на якіх студэнты засвойваюць базавыя навыкі па хірургіі, педыятрыі, тэрапіі, акушэрстве і гінекалогіі, а таксама неадкладнай медыцынскай дапамозе.

Лабараторыя практычнага навучання – адукацыйны цэнтр, які рэалізуе інавацыйныя формы навучання ў медыцынскай адукацыі і мэтавую ўстаноўку адпрацоўкі практычных уменняў і навыкаў. Задачы лабараторыі практычнага навучання: навучанне на фантомах і муляжах практычным уменням пры правядзенні лячэбна-дыягнастычных працэдур і лячэбных маніпуляцый; падрыхтоўка студэнтаў універсітэта да праходжання вытворчай практыкі і выніковая праверка якасці ведаў па заканчэнні практыкі; арганізацыйнае, вучэбна-метадычнае забеспячэнне навучальнага працэсу; ацэнка якасці валодання выпускнікамі ўніверсітэта, інтэрнамі, ардынатарамі абавязковым аб'ёмам практычных уменняў, прадугледжаных вучэбным планам; удзел у вучэбна-метадычных канферэнцыях, прысвечаных пытанням практычных уменняў і навыкаў.

Кантакты

Адрас: г. Гродна, 230009, вул. Горкага, 80

Тэлефон: +375 (152) 44-36-52, факс: +375 (152) 44-68-06

mailbox@grsmu.by

*УНП 50003286

Выбар рэдакцыі

Грамадства

Сёння распачынае работу УНС у новым статусе

Сёння распачынае работу УНС у новым статусе

Амаль тысяча дзвесце чалавек збяруцца, каб вырашаць найважнейшыя пытанні развіцця краіны. 

Навука

Наколькі эфектыўна працуе сістэма інтэлектуальнай уласнасці?

Наколькі эфектыўна працуе сістэма інтэлектуальнай уласнасці?

Расказаў першы намеснік старшыні Дзяржаўнага камітэта па навуцы і тэхналогіях Рэспублікі Беларусь Дзяніс Каржыцкі.

Здароўе

У Нацыянальны каляндар плануюць уключыць новыя прышчэпкі

У Нацыянальны каляндар плануюць уключыць новыя прышчэпкі

Як вакцыны выратоўваюць жыцці і чаго можа каштаваць іх ігнараванне?

Грамадства

Курс маладога байца для дэпутата

Курс маладога байца для дэпутата

Аляксандр Курэц – самы малады народны выбраннік у сваім сельсавеце і адзіны дэпутат сярод сваіх калег па службе.