Вы тут

Конкурс «Урокі сучаснасці». Час падводзіць вынікі!


На конкурс «Урокі сучаснасці» было даслана 75 работ, большасць з іх — па творах аўтараў, якія ствараюць па сёння.


Супрацоўнікі газеты былі надзвычай усцешаны, што цёплымі ліпеньскімі і спякотнымі жнівеньскімі днямі знайшліся настаўнікі, якія даведаліся пра конкурс і даслалі свае метадычныя распрацоўкі. Першыя работы неадкладна друкаваліся на старонках газеты. Найбольшая колькасць работ паступіла ў рэдакцыю ў лістападзе і снежні, з іх амаль палова — у другой палове снежня. Аб’ектыўна, многія цікавыя распрацоўкі, дасланыя ў апошнія дні 2017 года, засталіся не апублікаванымі. З гэтай прычыны рэдакцыя прыняла рашэнне працягваць друкаваць лепшыя конкурсныя работы яшчэ на пачатку 2018 года.

Першае месца займае метадычная распрацоўка настаўніц з гарадскога пасёлка Мір Алы Бакач і Алены Смольскай «Няўрымслівыя падарожнікі» (па творы Анатоля Бутэвіча «У гасцях у вечнасці», раздзел «Мір — цыганская сталіца»). Камісія конкурсу высока ацаніла складаную форму ўрока, выдатныя творчыя здольнасці канкурсантак, устаноўку на выхаванне талерантнасці, зварот да нацыянальных традыцый розных этнічных супольнасцей шматнацыянальнай Беларусі.

Другое месца прысуджаецца Вользе Шведавай-Юніцкай, настаўніцы з вёскі Навасёлкі (Ашмянскі раён Гродзенскай вобласці). Урок пазакласнага чытання ў 6 класе па аповесці Андрэя Федарэнкі «Шчарбаты талер» прывабіў крэатыўнасцю і інтэрактыўнасцю, разнастайнасцю форм і педагагічных прыёмаў. Вялікае значэнне мае выбар твора, які падкрэслівае адметнасць роднага кутка, спрыяе выхаванню любові да малой Радзімы.

Трэцюю прэмію атрымае Святлана Кампанеец, настаўніца беларускай мовы і літаратуры Радуньскай сярэдняй школы Воранаўскага раёна Гродзенскай вобласці. Прапанаваныя ёю заняткі для вучняў 11 класа па тэме «Сучасная беларуская паэзія: творчасць Віктара Шніпа і Алеся Разанава» знаёмяць школьнікаў са складанай сучаснай паэзіяй, дапамагаюць выхоўваць адчуванне паэтычнага слова. Рацыянальны, удумлівы падыход да планавання ўрока — перадумова для лагічнага, паслядоўнага і шматаспектнага вывучэння мастацкіх твораў.

Больш за ўсё работ прыйшло на скрыню «ЛіМа» з Гродзенскай вобласці: 22 работы, альбо 30% ад агульнай колькасці. Па 15 работ даслалі настаўнікі з Віцебшчыны і Міншчыны (у тым ліку з горада Мінска). Наступная ў рэйтынгу Гомельшчына — 13 работ. 6 работ — з Берасцейшчыны, і 4 — з Магілёўшчыны. Настаўнікі з вёсак і райцэнтраў зацікавіліся конкурсам больш за сваіх калег, якія працуюць у абласных гарадах. 

Выбар рэдакцыі

Эканоміка

Падрыхтаваны праект новага ўказа аб аднаўляльных крыніцах энергіі

Падрыхтаваны праект новага ўказа аб аднаўляльных крыніцах энергіі

Так званая «зялёная» энергетыка ў апошнія гады развіваецца ў нашай краіне хуткімі тэмпамі.

Палітыка

Уладзімір Макей: Прыярытэту «эканамічнай дыпламатыі» патрабуе час

Уладзімір Макей: Прыярытэту «эканамічнай дыпламатыі» патрабуе час

Гэтымi днямi дыпламатычная служба Беларусi адзначае векавы юбiлей. 

Культура

Стары замак у Гродне пачалі ўпрыгожваць скульптурна-мастацкімі элементамі

Стары замак у Гродне пачалі ўпрыгожваць скульптурна-мастацкімі элементамі

У хуткім часе на ўязной арцы з'явіцца барэльеф анёла з крыламі.

Грамадства

Быць у трэндзе. На які ўрок вучні пабягуць з радасцю?

Быць у трэндзе. На які ўрок вучні пабягуць з радасцю?

Вучыць пакаленне Z — задача няпростая.