25 Май, пятніца

Вы тут

МАК назваў магчымую прычыну крушэння Ан-148 у Падмаскоўі


Абаграванне ўсіх трох прыёмнікаў поўнага ціску самалёта Ан-148, які разбіўся 11 лютага ў Падмаскоўі, знаходзілася ў выключаным стане, паведаміла камісія Міждзяржаўнага авіяцыйнага камітэта па расследаванні катастрофы.


Фото ЕРА

На борце самалёта "Саратаўскіх авіяліній", які выконваў рэйс з Масквы ў горад Орск ў Арэнбургскай вобласці, знаходзіліся 65 пасажыраў і шэсць членаў экіпажа. Усе яны загінулі.

У аўторак камісія завяршыла расшыфроўку дадзеных бартавога параметрычнага самапісца, знойдзенага на месцы крушэння ў Раменскім раёне Падмаскоўя.

"Папярэдні аналіз зарэгістраванай параметрычнай інфармацыі паказаў, што ў ходзе ўсяго палёту, які скончыўся авіяцыйным здарэннем, абаграванне ўсіх трох прыёмнікаў поўнага ціску знаходзілася ў выключаным стане. Ва ўсіх астатніх палётах, якія ёсць на самапісцаў (яшчэ 15 палётаў), абаграванне прыёмнікаў уключалася перад узлётам на выканаўчым старце", - гаворыцца ў паведамленні на сайце МАК.

Прыёмнік поўнага ціску - важная прылада бартавы сістэмы самалёта, прызначанае для вылічэння прыборнай і паветранай хуткасці, праўдзівай паветранай хуткасці, вертыкальнай хуткасці і бараметрычнай вышыні.

Яго няправільная праца прыводзіць да скажэння паказанняў прыбораў у кабіне экіпажа і няштатнай працы аўтаматычных сістэм кіравання.

Па дадзеных МАК, праз 2 хвіліны і 30 секунд пасля адрыву на вышыні каля 1300 метраў і прыборнай хуткасці 465-470 км/ч асноўны і рэзервовы прыборы камандзіра паветранага судна сталі паказваць істотна адрозныя адзін ад аднаго дадзеныя аб хуткасці самалёта, а ў другога пілота прыбор наогул перастаў рэгістраваць змены хуткасці.

Далей гэтыя разыходжанні працягвалі расці, пасля чаго экіпаж адключыў аўтапілот. Далейшы палёт праходзіў у ручным рэжыме. У выніку самалёт быў пераведзены ў інтэнсіўнае зніжэнне з вугламі тангажу на пікіраванне 30-35 градусаў.

"У момант сутыкнення з зямлёй вугал тангажу на пікіраванне складаў каля 30 градусаў, за чатыры-пяць секунд да сутыкнення ў самалёта стаў развівацца правы нахіл, які дасягнуў 25 градусаў", - паведамляе камісія.

"Папярэдні аналіз зарэгістраванай інфармацыі, а таксама аналіз аналагічных выпадкаў, якія мелі месца ў мінулым, дазваляюць меркаваць, што фактарам развіцця асаблівай сітуацыі ў палёце маглі стаць памылковыя дадзеныя аб хуткасці палёту на індыкатарах пілотаў, што, у сваю чаргу, мабыць, было звязана з абледзяненнем ППД пры выключаным стане сістэм іх абагравання", - гаворыцца ў паведамленні МАК.

ВВС

Дадаць каментар

Выбар рэдакцыі

Эканоміка

Новабудоўлі: бюджэтных прапаноў амаль не засталося

Новабудоўлі: бюджэтных прапаноў амаль не засталося

Але на другасным рынку «хапун» на нерухомасць хутка скончыцца, лічаць эксперты.

Грамадства

Што прыводзіць да траўмаў на вытворчасці?

Што прыводзіць да траўмаў на вытворчасці?

Летась на вытворчасці адбылося амаль 1400 няшчасных выпадкаў. Многа гэта ці мала? 

Палітыка

Прэзідэнт узяў удзел у форуме экспертнай ініцыятывы «Мінскі дыялог»

Прэзідэнт узяў удзел у форуме экспертнай ініцыятывы «Мінскі дыялог»

Сёлета ён атрымаў назву «Усходняя Еўропа: у пошуках бяспекі для ўсіх».