Вы тут

Аўтобусы і тралейбусы будуць перамяшчацца хутчэй


Праблема грамадскага транспарту вельмі актуальная для любога мегаполіса. Вось і жыхарам Мінска часцяком прыходзіцца сутыкацца з такімі непрыемнасцямі, як заторы на дарогах і немагчымасць своечасова (асабліва раніцай ці ўвечары) даехаць да таго ці іншага месца. Але ў хуткім часе мінчане, магчыма, змогуць забыць пра цяжкасці перамяшчэння на грамадскім транспарце.


Сёлета ў Мінску плануецца абсталяваць 80 кіламетраў палос для перамяшчэння выключна грамадскага транспарту. Па спецыяльных выдзеленых палосах аўтобусы і тралейбусы будуць перамяшчацца хутчэй за асноўны транспартны паток.

На думку Валерыя Шкуратава, дырэктара ДУ «Сталічны транспарт і сувязь», гэта дазволіць не толькі павялічыць хуткасць руху аўтобусаў і тралейбусаў, перш за ўсё — у час пік, але і павысіць у цэлым прывабнасць грамадскага транспарту для гараджан.

— Удасканаленне работы пасажырскага транспарту забяспечыць рытмічнасць і надзейнасць перавозак жыхароў і гасцей горада. Цяпер рух у агульным патоку прыводзіць да парушэння хуткасных рэжымаў і, як вынік, выклікае адхіленне ў раскладзе да 40 хвілін. Напрыклад, фактычная хуткасць па будных днях у час пік на ўчастку ад прыпыначнага пункта «Чыгладзэ» да прыпыначнага пункта «Альшэўскага» складае каля 8 км/г (прыкладна на 51 % ніжэй эксплуатацыйнай хуткасці на іншых маршрутах), ад аўтавакзала «Цэнтральны» да плошчы Мяснікова — 10 км /г, — дадаў ён.

Рэалізаваць згаданы праект плануецца ў два этапы, пачынаючы з гэтага года. Старшыня Мінгарвыканкама Андрэй Шорац ужо даў адпаведнае даручэнне.

— Калі такім чынам транспартныя арганізацыі эканомяць значныя сродкі, трэба выканаць гэту справу як мага хутчэй, — заявіў ён.

У нашай краіне ўпершыню такую практыку пачалі выкарыстоўваць ў Гомелі. Але варта адзначыць, што ў Мінску таксама ўжо існуюць такія палосы для аўтобусаў і тралейбусаў на вуліцах Ташкенцкай, Маякоўскага, Старынаўскай, Куйбышава і праспектах Дзяржынскага, Пераможцаў і Незалежнасці. Іх даўжыня — 27 кіламетраў. Хуткасць руху ў сярэднім каля 18 км у гадзіну.

Абсталяваныя палосы для гарадскога транспарту будуць абазначаны дарожнымі знакамі і адпаведнай разметкай.

Анастасія ГРУК

Загаловак у газеце: Свабодны рух для аўтобусаў і тралейбусаў

Выбар рэдакцыі

Культура

Як  мастак Май Данцыг ствараў свае карціны

Як мастак Май Данцыг ствараў свае карціны

Наватар, «шасцідзясятнік», ваяўнічы аптыміст — гэта ўсё пра яго.

Грамадства

Як ператварыць звычайны ўрок беларускай літаратуры у творчую майстэрню?

Як ператварыць звычайны ўрок беларускай літаратуры у творчую майстэрню?

Настаўнікі ўпэўнены: ці будуць вучні чытаць, у многім залежыць ад іх саміх. 

Эканоміка

Петришенко: Называть ЕАЭС экономическим союзом сегодня можно только авансом

Петришенко: Называть ЕАЭС экономическим союзом сегодня можно только авансом

Однако наша страна надеется, что это временные трудности.

Грамадства

Апублікаваны поўны тэкст Канцэпцыі інфармацыйнай бяспекі Беларусі

Апублікаваны поўны тэкст Канцэпцыі інфармацыйнай бяспекі Беларусі

Дзяржаўным органам і іншым арганізацыям даручана кіравацца палажэннямі канцэпцыі ў практычнай дзейнасці.