Двухдзённая міжнародная навукова-практычная канферэнцыя "Карпаратыўныя стратэгічныя камунікацыі: новыя трэнды ў прафесійнай дзейнасці” стартуе 22 лютага ў Інстытуце журналістыкі БДУ.
Форум накіраваны на абмен досведам у галіне карпаратыўных камунікацый, а таксама аптымізацыю працэсу падрыхтоўкі спецыялістаў.
Удзельнікамі канферэнцыі стануць больш за 50 выкладчыкаў, навукоўцаў і практыкаў з Беларусі, Расіі, Украіны. Плануецца абмеркаваць тэмы, якія тычацца сувязяў з грамадскасцю, рэкламы і журналістыкі, іх сацыяльнай місі. У цэнтры ўвагі будуць таксама роля вышэйшай адукацыі ў фарміраванні прафесійнай этыкі спецыяліста, метадычныя асаблівасці выкладання рэкламнай і PR-камунікацыі, практыкаарыентаванасць навучання і іншыя тэмы.
У першы дзень пройдзе пленарнае пасяджэнне, дзе разгледзяць актуальныя трэнды і перспектывы развіцця карпаратыўных камунікацый. Таксама ў гэты дзень адбудзецца круглы стол “Адукацыя ў сферы карпаратыўных камунікацый: традыцыі супраць інавацыі”.
У другі дзень, 23 лютага, на базе Мемарыяльнага музея-майстэрні З.І. Азгура будзе арганізавана дыскусійная пляцоўка “Камунікатыўная прастора горада” і адбудзецца прэзентацыя крэатыўных праектаў.
Надзея НІКАЛАЕВА
Канцэрт для дзяцей і моладзі, пластычны спектакль Ягора Дружыніна і «Рок-панарама».