Вы тут

Навіны Белпошты


Ушанаваць памяць аб трагедыі

У мемарыяльным комплексе «Хатынь» адбылася цырымонія афіцыйнага гашэння маркіраванага канверта «75-годдзе трагедыі Хатыні». На канверце, выпушчаным тыражом 80 тысяч экзэмпляраў, змясціліся выявы скульптуры «Няскораны», мемарыяльных элементаў «Могілкі вёсак», «Сцяна памяці» і абеліскаў са званамі.

Да гэтай даты быў падрыхтаваны памятны спецштэмпель. Яго дызайн — работа Вольгі Когут. Праект распрацаваны сумесна з дзяржаўным мемарыяльным комплексам «Хатынь».

Міністэрства сувязі і інфарматызацыі і Белпошта пастаянна звяртаюцца да тэмы Вялікай Айчыннай вайны. Больш за 30 выпускаў марак складаюць своеасаблівы летапіс тых падзей, вызвалення Беларусі і Вялікай Перамогі.


Белпошта правяла ўрокі для школьнікаў

Арганізацыя пазнавальных заняткаў для навучэнцаў ужо стала добрай традыцыяй прадпрыемства. У сакавіку супрацоўнікі Белпошты паўдзельнічалі ў адкрытым уроку «Тайна паштоўкі», які праводзіўся для мінскіх школьнікаў у Цэнтры тэхнічнай і мастацкай творчасці дзяцей і моладзі Фрунзенскага раёна сталіцы «Зорка».

Інжынер цэнтра кантролю тэхналагічных працэсаў аказання паслуг вытворчасці «Мінская пошта» Настасся Афанасьева пазнаёміла хлопчыкаў і дзяўчынак з папулярным маладзёжным анлайн-праектам па абмене паштовымі карткамі — посткросінгам, а супрацоўніца гісторыка-інфармацыйнага цэнтра прадпрыемства Таццяна Гузянкова расказала пра гісторыю сувязі.

У гэтым жа месяцы «Урок філатэліі» прайшоў у сталічнай гімназіі № 38. Спецыяліст выдавецкага цэнтра «Марка» Уладзімір Буцько сустрэўся з трэцякласнікамі, каб расказаць, як узнікла і развівалася марка, якія мастацкія мініяцюры выпускаюцца сёння ў нашай краіне. Многія школьнікі прынеслі свае калекцыі і падзяліліся ўражаннямі пра ўнікальныя экзэмпляры.

— Такія мерапрыемствы — выдатная магчымасць пазнаёміць хлопчыкаў і дзяўчынак з філатэліяй, прыцягнуць увагу да цікавага хобі і пашырыць кругагляд. Бо паштовыя мініяцюры — гэта цэлы свет геаграфіі, гісторыі, культуры, флоры і фаўны, — адзначаюць на прадпрыемстве.


Выбрана найлепшая марка года

Выдавецкі цэнтр «Марка» Белпошты правёў конкурс-апытанне на найлепшую марку 2017 года. Усё ахвотныя маглі паўдзельнічаць у ім з 29 студзеня да 28 лютага.

На конкурс было даслана 1711 анкет. Трэцяе месца аддалі паштоваму блоку «950 гадоў з часу першага пісьмовага ўспаміну Мінска» (дызайн Таццяны Кузняцовай). За яго прагаласавалі 125 чалавек. «Серабро» дасталася праекту «Беларуская праваслаўная царква. 1025-годдзе Полацкай епархіі» (мастак Таццяна Дольская, дызайн Яўгеніі Бядонік), які набраў 276 галасоў. А першае месца — у блока «Геадэзічная дуга Струвэ» (дызайн Яўгеніі Бядонік). Яго ўпадабалі 663 чалавекі.

Удзельнікі апытання, якія назвалі найлепшы выпуск, па выніках розыгрышу атрымаюць падарункі — для іх Белпошта падрыхтавала 100 набораў філатэлістычнай прадукцыі.

Наталля ЛУБНЕЎСКАЯ

Выбар рэдакцыі

Грамадства

Прадпрымальнікі запусцілі сацыяльную ініцыятыву, каб сэканоміць сродкі бюджэту, але вымушаны за гэта плаціць

Прадпрымальнікі запусцілі сацыяльную ініцыятыву, каб сэканоміць сродкі бюджэту, але вымушаны за гэта плаціць

На ўпарадкаванне пасля прыклееных паперак выдаткоўваюцца велізарныя сродкі.