Да канца 2020-га будзе пабудавана сусветная сістэма з 35 спадарожнікамі.
Сёлета Кітай плануе запусціць 18 спадарожнікаў сістэмы «Бэйдоу-3», якія будуць абслугоўваць краіны і рэгіёны ўздоўж “Аднаго паяса, аднаго шляху”, перадае “Жэньмінь жыбаа” анлайн”.
Да канца 2020 года будзе пабудавана сусветная сістэма з 35 спадарожнікамі, яна будзе прадастаўляць паслугі па лакалізацыі, навігацыі і дакладнаму часу. Была афіцыйна была апублікаваная “Белая кніга па развіцці індустрыі паслуг па спадарожнікавай навігацыі і геалакацыі Кітая у 2018 годзе”. Летась аб'ём індустрыі паслуг спадарожнікавай навігацыі і геалакацыі ў Кітаі дасягнуў 255 млрд. юаняў, што на 20,4% больш у параўнанні з 2016 годам. Доля кошту чыпаў, дэталяў, алгарытмаў, праграмнага забеспячэння, навігацыйных дадзеных і тэрмінальнага абсталявання, якія маюць прамыя адносіны да тэхналогій спадарожнікавай навігацыі, складаюць 35,4%, дасягаючы 90, 2 млрд. юаняў.
Унёсак сістэмы «Бэйдоу» ў ключавы прамысловы кошт ужо дасягнуў 80%. Што лепш GPS або «Бэйдоу»? Дырэктар кансультацыйнага цэнтра Асацыяцыі глабальнай спадарожнікавай навігацыйнай сістэмы Кітая Лі Дунхай адзначыў, што ў будучыні навігацыйныя паслугі «Бэйдоу» у Кітаі будуць больш пераважнымі, паколькі сістэма, галоўным чынам, прызначана для КНР. У сувязі з гэтым, навігацыйныя сістэмы іншых краін не параўнаюцца з лакалізаваным прыкладным сэрвісам. «Бэйдоу» будзе адыграваць усё больш важную ролю ў ключавых сферах, а менавіта ў нацыянальнай бяспекі і эканоміцы.
Амаль тысяча дзвесце чалавек збяруцца, каб вырашаць найважнейшыя пытанні развіцця краіны.
Расказаў першы намеснік старшыні Дзяржаўнага камітэта па навуцы і тэхналогіях Рэспублікі Беларусь Дзяніс Каржыцкі.
Як вакцыны выратоўваюць жыцці і чаго можа каштаваць іх ігнараванне?
Аляксандр Курэц – самы малады народны выбраннік у сваім сельсавеце і адзіны дэпутат сярод сваіх калег па службе.