Сёлета іх доля павялічыцца да 54 працэнтаў.
Дзякуючы засваенні замежных рынкаў кітайскія брэнды смартфонаў стабільна ўтрымліваюць трывалыя пазіцыі на глабальным рынку, мяркуецца, што ў гэтым годзе іх доля павялічыцца да 54 працэнтаў, перадае "Жэньмінь жыбаа" анлайн".
Быў апублікаваны даклад аб выніках дзейнасці кітайскай кампаніі Huawei ў першай палове 2018 года. Паводле інфармацыі, апублікаванай на афіцыйным сайце кампаніі, даход ад продажаў за першыя паўгода склаў 325,7 млрд. юаняў, што на 15 працэнтаў больш у параўнанні з першымі шасцю месяцамі ў мінулым годзе, аперацыйная прыбытак - 14 працэнтаў.
Галоўны выканаўчы дырэктар аддзела спажывецкай дзейнасці кампаніі Huawei Юй Чэндун на прэс-канферэнцыі NOVA сказаў: «Аб'ём глабальных паставак мабільных тэлефонаў Huawei перавысіў 100 млн., падобны маштаб у гэтым годзе дасягнуты на два месяцы раней, чым у мінулым». Летаьс аб'ём паставак смартфонаў Huawei ў свеце склаў 153 млн., у гэтым годзе чакаецца, што паказчык перавысіць 200 млн. Штук. Па паведамленнях дзеячаў кампаніі Huawei, тэмп росту даходу ад продажу паслуг канчатковым карыстачам наблізіцца да 40 працэнтаў, рост замежнага рынку стане асноўнай рухаючай сілай.
На самай справе, асаблівую ўвагу прыцягвае не толькі дзейнасць кампаніі Huawei. Паводле найноўшых вынікаў даследавання кансалтынгавай кампаніі Trendforce, дзякуючы засваенні замежных рынкаў кітайскія брэнды смартфонаў устойліва займаюць больш за палову сусветнага рынка, мяркуецца, што ў гэтым годзе іх доля дасягне 54 працэнта.
Паводле дадзеных розных даследчых кампаній, у 2017 годзе доля кітайскіх кампаній на сусветным рынку складаў ад 42 да 45 працэнтаў. Аднак, услед за паскораным выхадам прадпрыемстваў краіны за мяжу, іх доля паступова перавысіла 50 працэнтаў за першыя шэсць месяцаў гэтага года. Асабліва імклівае пашырэнне іх дзейнасці назіраецца ў Індыі, Расіі і Еўропе.
А разам з імі навучанне, сацпакет і нават жыллё.
Беларусь — адзін з сусветных лідараў у галіне здабычы і глыбокай перапрацоўкі торфу.
«Мы зацікаўлены, каб да нас прыязджалі».