Вы тут

Улляна. Сямейны летапіс


Адзінаццаць гадоў таму ў вёсцы Альманы Столінскага раёна была ахрышчана самая маленькая жыхарка — Улляна Гмір. Мне пашчасціла быць на гэтым свяце. Абрад праходзіў у доме Валерыя і Алены Шубічаў — дзядулі і бабулі Улляны, а праводзіў яго святар Сергій (Сяргей Іванавіч Кудрасевіч). «Звязда» змясціла фота, на якім святар трымае маленькую альманку. І вось я зноў апынуўся ў гэтай палескай вёсцы. Праязджаючы міма дома з птушкамі на вокнах, спыніўся, зайшоў на падворак, прывітаўся з гаспадарамі. А яны — Валерый Нічыпаравіч і Алена Дзмітрыеўна — адразу пазналі мяне, паказалі газету з гэтым здымкам, кажуць: «Зберагаем яе, любуемся, успамінаем падзею і вас! Нечаканая сустрэча для нас!» Яшчэ запыталі: мо паклікаць Ульянку?»


Вядома, хацелася ўбачыць падрослую дзяўчынку і даведацца, чым яна жыве. Цяпер Улляна пойдзе ў шосты клас, не першы год займаецца ў танцавальным гуртку, выступае на канцэртах. А яшчэ яна — добрая нянька для свайго малодшага брата Сяргея. На памяць пра неспадзяваную сустрэчу я зрабіў фотаздымак сваіх альманскіх сяброў. Дадам яшчэ тое, што ў Валерыя і Алены Шубічаў не толькі Улляна і Сяргей — у іх ужо шасцёра унукаў.

Анатоль КЛЯШЧУК, фота аўтара

Выбар рэдакцыі

Грамадства

Асноўная задача — захаваць біялагічную сям'ю

Асноўная задача — захаваць біялагічную сям'ю

«Звязда» звярнулася па каментарыі аб рэалізацыі Дэкрэта Прэзідэнта № 18 да старшынь профільных камісій абедзвюх палат Нацыянальнага сходу Беларусі.

Грамадства

Аповед жанчыны, якая здолела вярнуць дачку з сацыяльнага прытулку

Аповед жанчыны, якая здолела вярнуць дачку з сацыяльнага прытулку

Жанчыну, якая здолела не толькі вярнуць дзіця з прытулку, але і далей выхоўвае яго, знайсці аказалася не проста. 

Грамадства

Чаму зараз варта далей трымацца ад вадаёмаў?

Чаму зараз варта далей трымацца ад вадаёмаў?

Люты больш нагадвае пазачарговы вясновы месяц.

Грамадства

Якую літаратуру здаюць у букіністычныя крамы?

Якую літаратуру здаюць у букіністычныя крамы?

Калі звычайныя кнігарні працуюць па формуле «кніга — чалавек», то букіністычныя трымаюцца на прынцыпе «людзі — кнігі — людзі».