Вы тут

209 кітайскіх кампаній увайшлі ў топ-500 азіяцкіх брэндаў


У Сянгане быў апублікаваны спіс "Топ-500 азіяцкіх брэндаў" 2018 года.  Першыя тры месцы ў рэйтынгу занялі японская аўтакампанія Тoyota, Дзяржаўная электрасеткавыя карпарацыя Кітая (State Grid) і кітайская кампанія Tencent, перадае "Жэньмінь жыбаа" анлайн".


У дадзены рэйтынг увайшлі 500 брэндаў 22 краін і рэгіёнаў свету.  У топ-10 азіяцкіх брэндаў патрапілі таксама кітайскія кампаніі Haier, Huawei і China Life, паўднёвакарэйская кампанія Самсунг, кітайскі банк ICBC, японскія кампаніі Hondа і Sony. Па колькасці брэндаў, якія ўвайшлі ў рэйтынг, лідзіруюць Кітай, Японія і Рэспубліка Карэя, якія прадставілі 209, 141 і 47 брэндаў адпаведна.

Рэйтынг топ-500 азіяцкіх брэндаў сумесна складзены і апублікаваны World Brand Lab, сусветна вядомай лабараторыі ацэнкі кошту брэндаў, і групай World Executive Group. У гэтым годзе на Кітай прыйшлося 209 або 41,8 працэнта з 500 лепшых азіяцкіх брэндаў, гэтая лічба аказалася на чатыры менш у параўнанні з мінулым годам.  Газета "Цанькаа Сяосы" (Cankaoxiaoxi) пры інфармацыйным агенцтве "Сіньхуа" працягвала заставацца ў рэйтынгу топ-10 брэндаў азіяцкіх СМІ, часопіс "Баньюэтань" (China Comment) пры гэтым жа агенцтве таксама ўвайшоў у топ-500 азіяцкіх брэндаў.

У топ-500 увайшлі брэнды 40 галін, уключаючы фінансы, СМІ, прадукты харчавання, напоі, інфармацыйныя тэхналогіі, рознічны продаж, аўтамабілі, нафтахімічную прамысловасць.

Выбар рэдакцыі

Здароўе

Як вясной алергікам аблегчыць сваё жыццё?

Як вясной алергікам аблегчыць сваё жыццё?

Некалькі парад ад урача-інфекцыяніста.

Грамадства

Рэспубліканскі суботнік праходзіць сёння ў Беларусі

Рэспубліканскі суботнік праходзіць сёння ў Беларусі

Мерапрыемства праводзіцца на добраахвотнай аснове.