Вы тут

У Германіі тынэйджар атрымаў правы. І пазбавіўся іх праз 49 хвілін


18-гадовы жыхар нямецкага горада Хермер пазбавіўся вадзіцельскіх правоў праз 49 хвілін пасля іх атрымання.


Тынэйджар вяртаўся дадому на сваёй машыне з паспяхова здадзенага экзамену на атрыманне вадзіцельскіх правоў і быў спынены паліцыяй за двухразовае перавышэнне хуткасці.

На ўчастку дарогі з абмежаваннем хуткасці ў 30 км у гадзіну новаспечаны кіроўца ехаў з хуткасцю 60 км у гадзіну.

"Ёсць рэчы вечныя, а ёсць такія, якія не доўжацца і гадзіны", - з'едліва паведаміла мясцовае аддзяленне паліцыі ў сваёй афіцыйнай заяве з нагоды гэтага здарэньня.

У машыне было чацвёра сяброў маладога кіроўцы, удакладняе паліцыя раёна Меркіш. Напэўна, ён хацеў зрабіць уражанне на сваіх прыяцеляў, выказалі здагадку паліцэйскія.

У пэўным сэнсе яму гэта ўдалося. Цяпер падлетку пагражае сур'ёзнае пакаранне. Цяпер ён зможа вярнуць правы толькі пасля паўторнага праходжання курса кіравання і не раней, чым праз чатыры месяцы.

Парушальніку правілаў дарожнага руху таксама пагражае штраф у 200 еўра, а яго выпрабавальны тэрмін у якасці пачаткоўца кіроўцы будзе павялічаны з двух да чатырох гадоў, што непазбежна адаб'ецца на кошце страхоўкі.

ВВС

Выбар рэдакцыі

Культура

Як  мастак Май Данцыг ствараў свае карціны

Як мастак Май Данцыг ствараў свае карціны

Наватар, «шасцідзясятнік», ваяўнічы аптыміст — гэта ўсё пра яго.

Грамадства

Як ператварыць звычайны ўрок беларускай літаратуры у творчую майстэрню?

Як ператварыць звычайны ўрок беларускай літаратуры у творчую майстэрню?

Настаўнікі ўпэўнены: ці будуць вучні чытаць, у многім залежыць ад іх саміх. 

Эканоміка

Петришенко: Называть ЕАЭС экономическим союзом сегодня можно только авансом

Петришенко: Называть ЕАЭС экономическим союзом сегодня можно только авансом

Однако наша страна надеется, что это временные трудности.

Грамадства

Апублікаваны поўны тэкст Канцэпцыі інфармацыйнай бяспекі Беларусі

Апублікаваны поўны тэкст Канцэпцыі інфармацыйнай бяспекі Беларусі

Дзяржаўным органам і іншым арганізацыям даручана кіравацца палажэннямі канцэпцыі ў практычнай дзейнасці.