Вы тут

МАЗ прадстаўляе свой першы спартыўны капотны грузавік


Мінскі аўтамабільны завод прадстаўляе свой першы спартыўны капотны грузавік магутнасцю 960 «коней»

Пасля серыі выпрабаванняў каманда «МАЗ-СПОРТаўта» плануе выкарыстаць яго для ўдзелу ў міжнародных ралі-рэйдах, паведамілі ў прэс-службе аўтазавода. Спартыўны грузавік МАЗ-6440RR узяў самае лепшае ад трох аўтамабіляў. Шасі дасталася ад загартаванай ралі-рэйдамі баявой машыны МАЗ-5309RR, вялікая кабіна — ад серыйнага «працавітага» МАЗ-5440, а капот — ад цягача МАЗ-6440PA. Навінка атрымала абноўленую платформу, якая для большай лёгкасці абабітая сэндвіч-панэлямі з шклапластыку.


Грузавік адрознівае капотная кампаноўка. Зрушэнне кабіны ў цэнтральную частку дазволіла палепшыць разважванне аўтамабіля, разгрузіць пярэдні мост і знізіць нагрузкі на экіпаж. Тым самым пілоту стане прасцей кіраваць аўтамабілем, а гоншчыкі будуць адчуваць меншыя вібрацыі, што дазволіць берагчы сілы на важных спецучастках.

Знешне грузавік нагадвае велізарны джып і не паўтарае ні адзін ралійны аўтамабіль у свеце. «Нічога такога яшчэ не рабілі. Мы пастараліся стварыць адзін з самых прыгожых спартыўных грузавікоў у гісторыі. Ён не толькі магутны і манеўраны, але і эфектна выглядае. Падчас буйных ралі-рэйдаў увага яму забяспечана, што, у сваю чаргу, дасць магчымасць яшчэ лепш прасоўваць брэнд МАЗ у свеце», — лічыць кіраўнік каманды «МАЗ-СПОРТаўта» Сяргей ВЯЗОВІЧ.

Капотнік атрымаўся невысокім і кампактным для грузавіка. Яго даўжыня — 7,05 м, шырыня — 2,55 м, вышыня — 3,4 м, а колавая база — 4,3 м. Маса аўтамабіля з запаснымі коламі і экіпажам — 9,6 тоны. «Каміён» аснашчаны 6-цыліндравым рухавіком Gyrtech G-13. Паліўны бак разлічаны на 1000 літраў. МАЗ-6440RR адпавядае тэхнічным рэгламентам усіх міжнародных гонак.

«Аўтамабіль спраектаваны канструктарамі Мінскага аўтамабільнага завода. Потым работнікі МАЗа дапамагалі ўсё гэта рэалізаваць. Мы лічым, што паспяховае выступленне каманды на ралі-рэйдах — гэта перш за ўсё прасоўванне беларускага вытворцы», — растлумачыў камерцыйны дырэктар завода Генадзь СКІТАЎ.

Увесну для новай машыны пачнецца серыя выпрабаванняў ва ўмовах бездарожжа. Пасля гэтага яго выпрабуюць на ралі-рэйдах і, калі ён сябе праявіць, адправяць на «Дакар-2020». Акрамя таго, на капотным аўтамабілі правераць розныя тэхнічныя ноу-хау. Пасля яны могуць знайсці прымяненне на спартыўных і серыйных грузавіках МАЗ.

«Капотнік у першую чаргу створаны, каб перамагаць. Але мы таксама будзем выкарыстоўваць яго для праверкі тэхнічных навінак у экстрэмальных умовах, — растлумачыў кіраўнік спартыўнай каманды. — Зараз каманда «МАЗ-СПОРТаўта» ўваходзіць у лік фаварытаў міжнародных ралі-рэйдаў. Са з'яўленнем капотніка мы не толькі зможам павысіць нашы шанцы на поспех, але і прадэманструем канструктарскія магчымасці Мінскага аўтазавода».

Сяргей КУРКАЧ

Загаловак у газеце: У выглядзе вялізнага джыпа

Выбар рэдакцыі

Культура

Як  мастак Май Данцыг ствараў свае карціны

Як мастак Май Данцыг ствараў свае карціны

Наватар, «шасцідзясятнік», ваяўнічы аптыміст — гэта ўсё пра яго.

Грамадства

Як ператварыць звычайны ўрок беларускай літаратуры у творчую майстэрню?

Як ператварыць звычайны ўрок беларускай літаратуры у творчую майстэрню?

Настаўнікі ўпэўнены: ці будуць вучні чытаць, у многім залежыць ад іх саміх. 

Эканоміка

Петришенко: Называть ЕАЭС экономическим союзом сегодня можно только авансом

Петришенко: Называть ЕАЭС экономическим союзом сегодня можно только авансом

Однако наша страна надеется, что это временные трудности.

Грамадства

Апублікаваны поўны тэкст Канцэпцыі інфармацыйнай бяспекі Беларусі

Апублікаваны поўны тэкст Канцэпцыі інфармацыйнай бяспекі Беларусі

Дзяржаўным органам і іншым арганізацыям даручана кіравацца палажэннямі канцэпцыі ў практычнай дзейнасці.