Вы тут

Парады для сапраўдных гаспадынь


Карысныя дробязі

Самаробны сродак

Прыбраць увесь бруд, які звычайна збіраецца каля дзвярных ручак, можна з дапамогай самаробнага сродку. Для яго прыгатавання спатрэбіцца: лыжка алею і дзве лыжкі соды. Змяшайце ўсё ў густую «кашу» і прыступайце да ўборкі. Такі сродак лепш за ўсё ўціраць у паверхні зубной шчоткай.

Выводзім плямы з дываноў

Калі не хочаце выкарыстоўваць спецыяльныя сродкі, можаце змяшаць звычайнае мыла з перакісам вадароду. Такі раствор адмые не толькі дываны, але і старыя плямы на матрацах і крэслах.

Памыць раздзелачную дошку

На раздзелачнай дошцы назапашваецца вельмі шмат мікробаў. Пазбавіцца ад іх дапамогуць лімон і соль. Насыпце соль на дошку, пакіньце на 15 хвілін, а затым патрыце палавінкай лімона. Вынік вас здзівіць!

Дапамагчы суставам вясной

Праблемы з суставамі нярэдка абвастраюцца вясной. Прычынай гэтага становяцца магчымыя пераахаладжэнні з-за змены надвор'я і аслабленая за зіму імунная сістэма.

1. Вага

Любое перавышэнне нормы адмоўна адбіваецца на суставах, бо павялічвае нагрузку на іх.

2. Нагрузкі

Для суставаў шкодная як празмерная фізічная актыўнасць, так і поўная яе адсутнасць. Залогам добрага самаадчування будуць штодзённыя заняткі хадой, бегам, плаваннем на працягу 40 хвілін.

3. Асаблівасці харчавання

Пажадана абмежаваць спажыванне мяса і павялічыць колькасць рыбы ў штодзённым рацыёне. Кожны дзень трэба з'ядаць не менш за 400 г гародніны і садавіны. Абавязкова выкарыстоўваць раслінныя алеі. Неабходны і кальцый, таму штодня трэба з'ядаць не менш за 30 г сыру, які змяшчае гэты мікраэлемент.

4. Пітны рэжым

Станчэнне храстковай праслойкі ў суставе можа адзначацца пры недастатковасці вільгаці ў арганізме. На кожны кілаграм вагі павінна прыходзіцца 20—30 мл вадкасці ў дзень. Але гэты аб'ём можа быць скарэктаваны ў залежнасці ад асаблівасцяў здароўя.

5. Алкаголь

У цэлым спірт не аказвае адмоўнага дзеяння на суставы. Але ўжыванне піва, віна і каньяку спрыяе выпрацоўцы мачавой кіслаты, якая негатыўна адбіваецца на суставах.

Міні-булачкі для посту

Батбуты — мараканскія міні-аладкі, пышныя і паветраныя ўнутры, чымсьці нагадваюць грэцкую піту, але ўсё ж адрозніваюцца памерам і спосабам прыгатавання.

Булачкі, прыгатаваныя па гэтым рэцэпце, можна выкарыстоўваць як аснову для бутэрбродаў і проста замест хлеба, а яшчэ яны падыходзяць для ўжывання
ў пост!

Спатрэбіцца: мука — 350 г, соль — 0,5—1 ч. л., вада — 250 мл, сухія дрожджы — 1 ч. л.

Дрожджы змяшаць з прасеянай мукой, дадаць соль (на смак), наліць цёплую ваду. Замясіць эластычнае цеста, якое не будзе ліпнуць да рук.

Раздзяліць цеста на дзве часткі, кожную з якіх раскатаць у пласт таўшчынёй прыкладна 4 мм. Шклянкай выразаць кружочкі. Выкласці іх на плоскую паверхню і пакінуць пад плёнкай 15—20 хвілін.

Выпякаюцца булачкі на сухой патэльні (без алею) на сярэднім агні. Гатуюцца яны хутка: толькі паспявай пераварочваць!

Сапраўдная знаходка для пікніка, фуршэту: проста робіцца збоку надрэзік і начыняецца! Розныя салаты, паштэты, сыры, соусы, варэнне, мёд — для начынкі падыдзе што заўгодна.

Выбар рэдакцыі

Грамадства

Успаміны былой вязніцы пра Саласпілскі лагер смерці

Успаміны былой вязніцы пра Саласпілскі лагер смерці

Яна добра памятае той летні дзень. За акном сталі чутныя роў матацыклаў і нямецкая гаворка.

Грамадства

Першыя беларускія Соdе Сlub далучыліся да сусветнага руху

Першыя беларускія Соdе Сlub далучыліся да сусветнага руху

Як з дапамогай кода стварыць уласную анімацыю і «ажывіць» касмічны карабель? 

Грамадства

Як Віцебшчына развівае стасункі з Кітаем

Як Віцебшчына развівае стасункі з Кітаем

Наш карэспандэнт пастараўся згадаць самыя цікавыя прыклады сумеснай рэалізацыі праектаў.

Спорт

Анастасія Мірончык-Іванова: «Веру ў сябе і ў свае сілы»

Анастасія Мірончык-Іванова: «Веру ў сябе і ў свае сілы»

У спорце ёй двойчы прыходзілася пачынаць усё спачатку.