Вы тут

Alibaba стала супербрэндам


Кампанія заняла першае месца ў ТОП-100.


Брытанская кампаніі WPP і яе падраздзяленне Kantar Millward Brown сумесна апублікавалі рэйтынг BrandZ ТОП-100 самых каштоўных кітайскіх брэндаў.  Згодна з дадзеным рэйтынгу, кітайскі інтэрнэт-гігант Alibaba ўпершыню дасягнуў першага месца, кошт гэтага брэнда вырас на 59% і дасягнуў 141 млрд. долараў, перадае "Жэньмінь жыбаа" анлайн".

 ТОП-10 самых каштоўных брэндаў дадзенага рэйтынгу выглядае наступным чынам: Alibaba, Tencent, Прамысловы і камерцыйны банк Кітая (ICBC), China Mobile, Maotai, Huawei, страхавая кампанія PingAn Insurance, Baidu, Будаўнічы банк Кітая і інтэрнэт-рытэйлер Jingdong. Агульны кошт ТОП-100 самых моцных брэндаў Кітая рэйтынгу BrandZ ўстанавіла новы рэкорд і склала 889,7 млрд. долараў з ростам на 30%.  Гэта найбольшая гадавое павышэнне з моманту з'яўлення рэйтынгу ў 2011 годзе.  У тым ліку, брэнды культурна-забаўляльнай сферы выраслі на 186% і прадэманстравалі самы хуткі рост.  11 пазіцый рэйтынгу займаюць навукова-тэхналагічныя брэнды, іх кошт складае 26% ад агульнага аб'ёму.  Huawei, Xiaomi, Lenovo, DJI і ZTE былі ўключаныя ў рэйтынг. 

Інавацыйныя брэнды, якія прадстаўляюць такія вобласці як штучны інтэлект, электронная камерцыя, розніца новага тыпу і платформы сацыяльных сетак інтэнсіўна дэманструюць свой патэнцыял. У гэтым годзе ў рэйтынг былі дададзены яшчэ 4 катэгорыі: спажывецкія фінансы, культура і забавы, платформы службаў жыццезабеспячэння і транспартныя паслугі.

Глабальны дырэктар BrandZ пры Kantar Millward Brown Дорын Ван адзначыла: "Самыя каштоўныя брэнды Кітая валодаюць велізарным патэнцыялам для далейшага росту кошту, аднак каб гэтага дасягнуць, нам неабходна пераадолець новыя выклікі з дапамогай  прафесійных ведаў і экспертаў.  Дадзеная справаздача падкрэслівае важнасць дыферэнцыяцыі кітайскіх брэндаў на ўнутраным і замежным рынках".

Выбар рэдакцыі

Палітыка

Аляксандр Лукашэнка накіраваўся з афіцыйным візітам у Егіпет

Аляксандр Лукашэнка накіраваўся з афіцыйным візітам у Егіпет

Чакаецца падпісанне пакета двухбаковых дакументаў.

Грамадства

Прадпрымальнікі запусцілі сацыяльную ініцыятыву, каб сэканоміць сродкі бюджэту, але вымушаны за гэта плаціць

Прадпрымальнікі запусцілі сацыяльную ініцыятыву, каб сэканоміць сродкі бюджэту, але вымушаны за гэта плаціць

На ўпарадкаванне пасля прыклееных паперак выдаткоўваюцца велізарныя сродкі.