Вы тут

БЧ і Беларускае таварыства глухіх арганізавалі канал сувязі для пасажыраў


У мэтах паляпшэння якасці абслугоўвання пасажыраў з абмежаванымі фізічнымі магчымасцямі Беларуская чыгунка сумесна з ГА “Беларускае таварыства глухіх” арганізавалі новы канал сувязі праз прыкладанне Skype.


Каб пасажыру з парушэннем слыху атрымаць неабходную інфармацыю або дапамогу па аказанні паслуг чыгуначнага транспарту, яму трэба, выкарыстоўваючы прыкладанне Skype па спасылках, размешчаных на афіцыйным сайце БЧ www.rw.by ў раздзеле “105 Кантакт-цэнтр”, звязацца на мове жэстаў са спецыялістам Беларускага таварыства глухіх. У сваю чаргу інфармацыю спецыялісту Беларускага таварыства глухіх, якая зацікавіла кліента, у анлайн рэжыме паведамляе аператар Кантакт-цэнтра Беларускай чыгункі.

Праведзеная работа скіравана на павышэнне даступнасці чыгуначнага транспарту для асоб з абмежаванымі фізічнымі магчымасцямі і з'яўляецца працягам функцыяналу адзінага тэлефоннага нумара падтрымкі пасажыраў “151”, паведамілі ўпрэс-службе магістралі.

Нагадаем, што з дапамогай тэлефоннага нумара “151” ажыццяўляецца інфармацыйная падтрымка дыстанцыйных каналаў продажаў праязных дакументаў (праз інтэрнэт), сітуацыйная дапамогу асобам з абмежаванымі фізічнымі магчымасцямі, а таксама дапамога ва ўрэгуляванні нестандартных сітуацый пры атрыманні пасажырамі паслуг чыгуначнага транспарту.

Сяргей РАСОЛЬКА

Выбар рэдакцыі

Грамадства

Як жывуць апошнія жыхары вёскі Вясневічы

Як жывуць апошнія жыхары вёскі Вясневічы

Галоўная славутасць Вясневічаў, яе жывая гісторыя — 96-гадовы Аляксей Юркевіч.

Культура

Наталля Батракова: Чытачы пішуць, што мае героі нібыта працуюць у суседнім офісе

Наталля Батракова: Чытачы пішуць, што мае героі нібыта працуюць у суседнім офісе

З Наталляй Батраковай мы сустрэліся на адкрыцці абноўленай кнігарні «Светач», што на сталічным праспекце Пераможцаў, 11. 

Калейдаскоп

Вясёлыя гісторыі чытачоў

Вясёлыя гісторыі чытачоў

Чакаем смешных гісторый і ад вас!