Для прыцягнення ўвагі да Сусветнага дня пчол рэкламнае бюро "Норд ВВБ", якое працуе з кампаніяй McDonald's, пабудавала маленькі домік у выглядзе аднаго з рэстаранаў хуткага харчавання, які з'яўляецца на самай справе пчаліным вуллем і атрымаў назву McHive ( "МакХайв", літаральна - "Макула" ), інфармуе ТАСС
McHive - самы маленькі рэстаран у свеце і, па задуме стваральнікаў, закліканы стаць "сапраўдным зямным раем для пчол". На ім прысутнічаюць шыльды McDonald's і Drive-thru (МакАўта), ёсць паціа з сядзячымі месцамі, а ў вокнах вывешаныя розныя аб'явы.
Такі пчаліны McDonald's можа змясціць у сябе некалькі тысяч пчол.
Ідэя гэтая выключна шведская, і цяпер McDonald's мае намер пабудаваць гэтыя домікі на дахах шэрагу сваіх устаноў у каралеўстве.
Як адзначаюць у кампаніі, яна надае вялікую ўвагу выратаванню і захаванню пчол, якія ў апошнія гады гінуць велізарнымі тэмпамі: спецыяльна для насякомых вакол яе рэстаранаў цяпер высаджваецца вялікая колькасць кветак, а на дахах некаторых з іх у Швецыі ўжо ўсталяваныя звычайныя вуллі.
Выбар саджанца для садавода — той момант, значнасць якога складана пераацаніць.
Канцэрт для дзяцей і моладзі, пластычны спектакль Ягора Дружыніна і «Рок-панарама».