Латвія плануе да 2023 года завяршыць электрыфікацыю чыгункі ў напрамку Беларусі, паведаміў міністр зносін Латвіі Таліс Лінкайтс на палях Беларускага транспартнага тыдня, перадае БЕЛТА.
"Нас радуе грузапаток з Беларусі, і мы імкнемся да ўдасканалення аказання паслуг. Вядзецца праца над электрыфікацыяй чыгуначнай лініі ў напрамку Беларусі, каб па завяршэнні праекта ў 2023 годзе наш сэрвіс стаў хутчэй і зручней і для грузаперавозчыкаў, і для пасажыраў", - сказаў Таліс Лінкайтс.
Паводле яго слоў, цяпер з Беларусі ў Латвію ходзяць два пасажырскія цягнікі: Мінск - Рыга і Кіеў - Мінск - Вільнюс - Рыга. "Абодва цягнікі запатрабаваныя, і мы бачым, што ў летнім сезоне ёсць магчымасць павялічыць колькасць цягнікоў у кірунку Беларусь - Латвія, - адзначыў міністр. - Кантэйнерны экспрэс-цягнік Рыга - Мінск, пушчаны ў пачатку 2018 года, таксама паказаў сваю канкурэнтаздольнасць. Грузаўладальнікі атрымалі магчымасць рэгулярна дастаўляць груз па чыгунцы на працягу 22 гадзін, карыстацца паслугамі палегчанага перасячэння мяжы і электроннай транспартнай накладной".
Таліс Лінкайтс перакананы, што патэнцыял перавозак паміж Мінскам і Рыгай ў будучыні будзе толькі расці ўслед за развіццём Кітайска-беларускага індустрыяльнага парку "Вялікі камень". "У кантэксце індустрыяльнага парку "Вялікі камень" мы бачым вялікі патэнцыял для падаўжэння новага Шаўковага шляху ў рэгіён Паўночнай Еўропы на базе трохбаковага супрацоўніцтва паміж Латвіяй, Кітаем і Беларуссю", - дадаў ён.
Фіналістка праекта «Акадэмія талентаў» на АНТ — пра творчасць і жыццё.
Амаль тысяча дзвесце чалавек сабраліся, каб вырашаць найважнейшыя пытанні развіцця краіны.
Аляксандр Курэц – самы малады народны выбраннік у сваім сельсавеце і адзіны дэпутат сярод сваіх калег па службе.