Вы тут

Больш за сотню японскіх хуткасных цягнікоў могуць пайсці на металалом з-за тайфуну


Больш за сто японскіх хуткасных цягнікоў "сінкансен" могуць пайсці на металалом з-за таго, што дэпо, дзе яны знаходзіліся, было затоплена магутнымі ліўнямі і разлівамі рэк, якія выйшлі з берагоў у выніку абрынуўся 12 кастрычніка на Японію тайфуна "Хагібмс", піша ТАСС.


Кадры з затопленымі цягнікамі, якія выступалі з вады, дэманстраваліся усімі японскімі СМІ. Кампаніі-аператару JR яшчэ трэба будзе вызначыць аб'ём шкоды, але спецыялісты галіны рыхтуюцца да горшага. Канструкцыі японскіх хуткасных цягнікоў з'яўляюцца водатрывалымі, аднак гэта ставіцца да звычайных умоў іх эксплуатацыі, тады як 120 цягнікоў, якія знаходзіліся ў дэпо ў Нагана, прабылі практычна цалкам пад вадой больш за суткі.

"Калі вада патрапіла ўнутр абсталявання, яно ўжо не будзе працаваць", - цытуе газета Yomiuri прадстаўніка адной з кампаній-пастаўшчыкоў камплектуючых для японскіх хуткасных цягнікоў.

Прафесар такійскага Універсітэта інжынерыі Рё Такагы упэўнены, што рамонт гэтых пашкоджаных цягнікоў немэтазгодны з-за занадта вялікіх выдаткаў. "Прасцей і хутчэй будзе пабудаваць новыя склады, чым спрабаваць паправіць пашкоджаныя часткі", - лічыць ён. Сярэдні кошт аднаго "сінкансена" складае каля 300 млн ен (каля $ 3 млн па бягучым курсе).

Фота ў мініяцюры: dailynews.co.th

Выбар рэдакцыі

Грамадства

«Звязда» дапамагла ліквідаваць стыхійную паркоўку ў Магілёве

«Звязда» дапамагла ліквідаваць стыхійную паркоўку ў Магілёве

Увагу на праблеме завастрыў старшыня вулічнага камітэта гэтай мікразоны Аляксандр Пікуля. 

Грамадства

Прамянёвая тэрапія: новыя магчымасці і рызыкі

Прамянёвая тэрапія: новыя магчымасці і рызыкі

 Прамянёвая тэрапія можа выкарыстоўвацца як у спалучэнні з хірургіяй і хіміятэрапіяй, так і як самастойны метад лячэння.

Калейдаскоп

Вясёлыя гісторыі чытачоў

Вясёлыя гісторыі чытачоў

Старэнькі «Запарожац» (цяпер такіх машын і не відаць ужо) старанна пыліў па дарозе...