Вы тут

Як гродзенскiя педагогi распаўсюдзiлi свой вопыт у вiртуальнай прасторы


З-за складанай эпiдэмiялагiчнай сiтуацыi ўзнiкла патрэба ў новай форме навучання. Так быў створаны гарадскi адукацыйны партал, дзе педагогi дзялiлiся сваiмi напрацоўкамi i тлумачылi новыя тэмы па многiх прадметах. У праекце ўдзельнiчалi найлепшыя педагогi горада, якiя рыхтавалi пераможцаў прадметных алiмпiяд i самi станавiлiся лаўрэатамi розных конкурсаў.


Для многiх школьнiкаў такая падтрымка аказалася вельмi сваечасовай, бо памагла пазбегнуць «прабелаў» у вывучэннi тых цi iншых прадметаў i атрымаць высокi бал пры атэстацыi за апошнюю чвэрць. На партале размешчаны матэрыялы заняткаў па хiмii, бiялогii, фiзiцы, гiсторыi Беларусi i сусветнай гiсторыi, беларускай i рускай мовах, iнфарматыцы. Гэтыя ўрокi, лiчаць арганiзатары, дапамогуць замацаваць веды, якiя спатрэбяцца i на цэнтралiзаваным тэсцiраваннi.

— У гэтым напрамку мы пайшлi па просьбе бацькоў. Напачатку партал планаваўся як платформа для таго, каб прапанаваць нешта цiкавае школьнiкам, але потым арганiзавалi i такiя вiдэаўрокi, — паведамiла намеснiк начальнiка аддзела адукацыi Гродзенскага гарвыканкама Алена Пахомава.

Вiртуальныя заняткi прыйшлiся даспадобы не толькi школьнiкам. Работай сваiх калег зацiкавiлiся i педагогi. Для маладых настаўнiкаў гэта яшчэ i магчымасць павысiць сваё майстэрства, пераняць вопыт.

Настаўнiк распрацоўвае ўрок, тую частку, якая датычыць новай тэмы, гэта 7—15 хвiлiн. Аператар здымае гэту частку на вiдэа, пасля ролiк манцiруецца i выкладваецца як на сам партал, так i на тэматычны YouTube-канал. Пры гэтым увесь працэс, ад распрацоўкi ўрока да апублікавання гатовага матэрыялу, суправаджаецца кансультацыйнай падтрымкай метадычнага работнiка, — растлумачыла Алена Пахомава.

Настаўнiкi iмкнуцца, каб гэта было i даступна, i цiкава. Вiдавочна, што новы партал атрымаў папулярнасць у гродзенцаў. А на YouTube-канале папулярным стаў урок беларускай мовы. Да прагляду далучылася i замежная аўдыторыя.

— Настаўнiкi з захапленнем уключылiся ў гэты працэс, — кажа суразмоўнiца. — Для iх гэта новая практыка, яны людзi творчыя, могуць удасканальваць сваё майстэрства.

Партал дае магчымасцi размяшчаць iнфармацыю ўсёй педагагагiчнай суполкi горада, знаёмiць з новым напрацоўкамi. Iнтэрнэт-рэсурс даступны для шырокага кола наведвальнiкаў. Адсюль, са спецыяльнай укладкi «Культурны вольны час анлайн» нават можна адправiцца ў захапляльнае падарожжа па культурных i гiстарычных аб'ектах краiны. А яшчэ, што вельмi важна i цiкава, паўдзельнiчаць у майстар-класах, якiя падрыхтаваны педагогамi дадатковай адукацыi горада. Напрыклад, цэнтр творчасцi дзяцей i моладзi «Спектр» прапануе заняткi па вырабе сувенiраў у тэхнiцы арыгамi. Ёсць фiзкультурныя заняткi, таксама магчыма усёй сям'ёй прыняць удзел у iнтэлектуальных гульнях.

Платформа пастаянна папаўняецца новымi рэсурсамi. Напрыклад, зараз з'явiлася новая ўкладка «Вiртуальны школьны музей», якая дазваляе здзейснiць вандроўку па ўсiх школьных музеях горада. Такi вiртуальны тур — ноу-хау гродзенскiх распрацоўшчыкаў.

Маргарыта Ушкевiч

Прэв'ю: i-pp.ru

Загаловак у газеце: Адукацыйны партал — у дапамогу

Выбар рэдакцыі

Грамадства

«Большасць пацыентаў дыягназ успрымаюць адэкватна». Як працуюць выязныя брыгады, што лечаць пацыентаў з COVID-19 дома

«Большасць пацыентаў дыягназ успрымаюць адэкватна». Як працуюць выязныя брыгады, што лечаць пацыентаў з COVID-19 дома

З канца красавiка пацыентаў, хворых на каранавiрусную iнфекцыю ў лёгкай i бессiмптомнай форме, лечаць амбулаторна. 

Культура

Марыя Касцюковіч: Спачатку дзiцячае кiно было вялiкiм выхавальнiкам, а потым стала часткай дзяцiнства

Марыя Касцюковіч: Спачатку дзiцячае кiно было вялiкiм выхавальнiкам, а потым стала часткай дзяцiнства

У сферы нашай культуралагiчнай лiтаратуры чакаецца прыбаўленне: праз пэўны час пад цвёрдай вокладкай мы зможам знайсцi грунтоўнае i займальнае даследаванне беларускага дзiцячага кiно — таго, што ў савецкiя i постсавецкiя часы адмыслова стваралася для вельмi асаблiвай аўдыторыi. 

Калейдаскоп

Вясёлыя гісторыі чытачоў

Вясёлыя гісторыі чытачоў

«...Мне ў той час было гадоў, можа, з дзесяць — многага не ведаў, не разумеў»...