Facebook здымае забарону на паказ палітычнай рэкламы, які быў уведзены пасля выбараў у ЗША ў лістападзе 2020 года. Аб гэтым паведамляецца на афіцыйным сайце кампаніі.
«Мы аднаўляем паказ рэкламы, звязанай з палітыкай, выбарамі і пытаннямі сацыяльнай значнасці ў ЗША. Мы ўвялі гэтую часовую забарону пасля выбараў у лістападзе 2020 года, каб пазбегнуць блытаніны і злоўжыванняў пасля дня выбараў», — гаворыцца ў паведамленні Facebook.
У кампаніі таксама адзначылі, падчас дадзенага выбарчага цыклу ў Facebook атрымалася больш даведацца аб рэкламе, звязанай з палітыкай і выбарамі.
«Па выніку мы плануем у бліжэйшыя месяцы больш падрабязна вывучыць, як дадзеныя рэкламныя аб’явы функцыянуюць у нашым сэрвісе, каб у будучыні ўнесці змены, якія патрабуюцца», — падкрэслілі ў Facebook.
Выбар саджанца для садавода — той момант, значнасць якога складана пераацаніць.
Канцэрт для дзяцей і моладзі, пластычны спектакль Ягора Дружыніна і «Рок-панарама».