Продажы пасажырскіх аўтамабіляў кітайскіх брэндаў працягвалі хутка расці ў чэрвені, павялічыўшыся на 43,1 працэнта. Аб гэтым сведчаць дадзеныя Кітайскай асацыяцыі аўтавытворцаў, перадае «Жэньмінь жыбаа» анлайн».
Паводле дадзеных асацыяцыі, у мінулым месяцы было прададзена 994 тысячы пасажырскіх аўтамабіляў кітайскіх брэндаў, што склала 44,8 працэнта ад агульнага аб’ёму продажу пасажырскіх у краіне. У першым паўгоддзі продажы аўто айчынных брэндаў узраслі на 16,5 працэнта ў гадавым вылічэнні — да 4,89 млн. адзінак, што склала 47,2 працэнта ад агульнага аб’ёму продажаў пасажырскіх аўтамабіляў у Кітаі за гэты перыяд, гэтая доля аказалася на 5,3 працэнтных пункта вышэй, чым у такі ж час летась.
Асацыяцыя растлумачыла пашырэнне долі кітайскіх аўто ў гэтым годзе тым, што аўтавытворцы скарысталіся новымі магчымасцямі развіцця і актывізавалі намаганні па прасоўванні сваіх брэндаў. Акрамя таго, дзякуючы дакладнаму разуменню спажывання на рынку, айчынныя брэнды заваёўваюць усё большую папулярнасць сярод маладых спажыўцоў, а з дапамогай мясцовага ланцужка паставак яны выкарыстоўваюць усё больш магчымасцяў. У галіне аўтамабіляў, якія працуюць на новых крыніцах энергіі, кітайскія брэнды таксама занялі лідзіруючыя пазіцыі на рынку, паскорыўшы распрацоўку інтэлектуальных аўто.
Інтэрв'ю з алімпійскім чэмпіёнам па фехтаванні.
Прафесійна, аператыўна, па-добраму.