Нацыянальны цэнтр маркетынгу 8 чэрвеня арганізуе для беларускіх экспарцёраў вебінар «Актуальныя пытанні маркетынгу ў лічбавым асяроддзі: ад крэатыўных ідэй да продажаў. Трэнды, інструменты, аналітыка», паведамілі БелТА ў НЦМ.
У якасці спікера выступіць вядучы выкладчык Webcom Academy, бізнес-трэнер, аўтар навучальных курсаў па інтэрнэт-маркетынгу і PR у сацыяльных сетках Сяргей Кузьменка.
У ходзе мерапрыемства ўдзельнікі змогуць разабрацца, што такое лічбавы маркетынг, даведацца, якія існуюць бізнес-логікі для дасягнення ключавых паказчыкаў эфектыўнасці работы, якія мэты і задачы стаяць перад сучасным прадпрыемствам у лічбавай асяроддзі і інш.
Для бясплатнага ўдзелу неабходна прайсці анкетаванне і накіраваць запоўненыя анкеты на пошту адукацыйнага цэнтра: seminar@ncmps.by.
Прэв’ю: БелТА
Расказаў першы намеснік старшыні Дзяржаўнага камітэта па навуцы і тэхналогіях Рэспублікі Беларусь Дзяніс Каржыцкі.
Як вакцыны выратоўваюць жыцці і чаго можа каштаваць іх ігнараванне?
Аляксандр Курэц – самы малады народны выбраннік у сваім сельсавеце і адзіны дэпутат сярод сваіх калег па службе.
Васілеўскія такія: на Зямлі і ў космасе ліхія!