«Мы сталі ўдзяляць больш увагі рэгіянальным сродкам масавай інфармацыі. Ёсць пэўны дысбаланс у развіцці нашых СМІ: рэспубліканскія выданні заўсёды крочылі наперадзе, былі заканадаўцамі ва ўкараненні новых тэхналогій і формаў работы, мелі больш сучасны медыяменеджмент. Таму трэба прадпрымаць пэўныя меры падтрымкі дзяржаўных СМІ і ў рэгіёнах. Па ступені свайго ўплыву на грамадскую свядомасць і ахопе аўдыторыі яны не саступаюць рэспубліканскім. Даследаванні паказваюць, што яны часам больш папулярныя ў мясцовых жыхароў, чым рэспубліканскія выданні».
Спасылкі
[1] https://zviazda.by/be/ekspert
[2] https://zviazda.by/be/tags/ekspert