Спецыялісты сэрвіснага цэнтра LR4x4 далёка не першы год займаюцца рамонтам люксавых пазадарожнікаў брытанскай кампаніі Land Rover і маюць поўнае ўяўленне пра тыповыя і рэдкія няспраўнасці, якія перыядычна псуюць жыццё шматлікім уладальнікам аўтамабіляў брэнда. Пры гэтым не важна, катаецеся вы на Range Rover апошняга пакалення ў люксавай камплектацыі, або на адносна бюджэтным Fleelander 2.
Адразу хочам сказаць, што найбольш якасным кампанентам серыі былі і застаюцца турбіраваныя бензінавыя маторы на 4,2 літра дзякуючы якаснаму нагнятальніку і адсутнасці складаных механізмаў газаразмеркавання. Расход толькі не радуе, але павінны жа быць у сілавой хоць нейкія недахопы.
Тыповыя няспраўнасці брытанскага аўтапарка
Па статыстыцы нашага СЦ, спіс праблем выглядае наступным чынам:
Трансмісія. Да гэтай слабасці перш за ўсё схільныя аўтамабілі Range Rover і іх АКПП, якая ненавідзіць рэзкія наборы і скіды хуткасці і аддае перавагу плаўнаму паскарэнню. У халодную пару года варта даваць маслу нармальна прагрэцца, каб яно здабыла неабходную цякучасць і змагло нармальна змазваць усе кампаненты, якія рухаюцца.
Дадаткова LR4x4 звяртае вашу ўвагу на рэгулярны агляд каробкі ў плане працёкаў. Нягледзячы на той факт, што часцяком у Land Rover выкарыстоўваюцца КПП нямецкага брэнда ZF, і бліжэйшыя 80-100 тысяч прабегу ўладальніку нічога не пагражае, не залянуйцеся перыядычна зазіраць пад дно пазадарожніка.
Расходнікі. У выпадку з LR гаворка ідзе не толькі пра банальную замену фільтраў, масел, сальнікаў, свечак і іншага абсталявання, у тым ліку тэхнічных вадкасцей. Падчас ТА неабходна рэгулярна правяраць прашыўку рухавіка на дыягнастычным стэндзе, патрабуючы ўстанавіць апошнюю актуальную версію для вашага аўтамабіля. Так, вы ўсё правільна зразумелі: у матора таксама ёсць мазгі і яны маюць патрэбу ў перыядычнай актуалізацыі.
Таксама не варта дапускаць доўгага прастою транспарту без руху, каб калектары і турбіна не акісляліся, бо кампаненты даволі пераборлівыя і могуць выйсці з ладу ў выніку банальнай бяздзейнасці. Перыядычна запускайце матор LR, каб сістэма пачала самакаліброўку механізмаў разводу і прыйшла ў тонус. 10-15 хвілін на тыдзень будзе дастаткова.
Пнеўмабалоны. Пярэднія балоны церпяць даволі часта па віне далёка не самых якасных дарог, ды і брудам забіваюцца вельмі ахвотна. Не залянуйцеся перыядычна чысціць іх у час праходжання ТА.
Падвеска. Яшчэ адзін недахоп расійскіх ландшафтаў - хуткі выхад падвескі са строю. Часцяком да хваробы схільныя аўтамабілі Range Rover, на прыборнай панэлі якіх частым госцем выступае пэўны знак або надпіс, які сігналізуе аб хуткім візіце ў СЦ.
Пнеўма хадавы мае некалькі канструктыўных недахопаў, якія выяўляюць сябе менавіта на расійскіх дарогах і не такія прыкметныя ў Еўропе. Часцяком праблема дзеліцца на 3 асноўных катэгорыі:
• уцечка паветра ў выніку разрыву балона;
• выхад электронікі са строю;
• паломка механічных элементаў.
Электрыка. Дадзены пункт не будзе сакрэтам для ўладальнікаў Land Rover, паколькі электроблок у аўтамабілях перыядычна кульгае на абедзве нагі і мае патрэбу ў перыядычнай каліброўцы, даводцы або пераборцы. Відавочнымі прычынамі для паездкі ў СЦ LR4x4 могуць выступаць наступныя выпадкі:
• блакаванне дзвярэй у самы непадыходны момант;
• няспраўнасць галаўнога і габарытнага асвятлення;
• некарэктная праца акустыкі;
• шклапад'ёмнікі жывуць сваім жыццём;
• ключ перыядычна не спрацоўвае.
Калі вы сутыкаліся з адной або некалькімі праблемамі, апісанымі вышэй, аўтасэрвіс [5] з Масквы рады дапамагчы вам у любы час. Дастаткова прыехаць да нас і распавесці аб сімптомах паломак, пасля чаго пазадарожнік праходзіць дбайную камп’ютарную дыягностыку на прадмет выяўлення спосабу рашэння няспраўнасцяў. Працэдура не зойме шмат часу, але захавае каштоўныя нервы аўтаўладальніка.
*На правах рэкламы
ИНН: 772 880 272 109
ОГРНИП: 306 770 000 236 279
Спасылкі
[1] https://zviazda.by/be/ekanomika
[2] https://zviazda.by/be/transpart
[3] https://www.lr4x4.ru/
[4] https://www.lr4x4.ru/shop/discovery_3/
[5] https://autoservice.lr4x4.ru/
[6] https://zviazda.by/be/tags/reklama-na-partale