У лідарах — Huawei і Xiaomi.
Кітайскія спажыўцы ўсё часцей аддаюць перавагу айчынным брэнды, бо ўстойлівы рост эканомікі Кітая павышае прывабнасць сваіх прадуктаў і паслуг. Аб гэтым сведчаць вынікі спецыяльнага даследвання, перадае «Жэньмінь жыбаа» анлайн» [3].
Доля пошукавых запытаў па айчынных брэндах вырасла з 38 працэнтаў у 2009 годзе да 70 працэнтаў сёлета, адзначаецца ў сумесным дакладзе кітайскага пошукавага гіганта Baidu і навукова-даследчага інстытута.
На працягу названага перыяду спажывецкая цікавасць больш за ўсё выявілася да брэндаў электроннай прадукцыі, і вялікая колькасць айчынных прадпрыемстваў, такіх як Huawei і Xiaomi, умацавалі свае пазіцыі як унутры краіны, так і за мяжой.
Доля пошукавых запытаў па культурнай і забаўляльнай прадукцыі вырасла на 36 працэнтаў. Мясцовыя брэнды адзення, аўтамабіляў, касметыкі і прадуктаў харчавання таксама выклікалі цікавасць з боку кітайскіх спажыўцоў, у прыватнасці маладога пакалення.
Спасылкі
[1] https://zviazda.by/be/u-svece
[2] https://zviazda.by/be/vestki-z-kitaya-0
[3] http://russian.people.com.cn/
[4] https://zviazda.by/be/vestki-z-kitaya