Вы тут

«Клапоцімся пра камфорт кожнага кліента»


Пер­шая тэ­ле­фон­ная стан­цыя з'я­ві­ла­ся ў Мін­ску 117 га­доў та­му. Пры­ма­лі ту­ды на пра­цу вы­ключ­на дзяў­чат. Пры­чым па­тра­ба­ван­ні да тэ­ле­фа­ніс­так прад'­яў­ля­лі­ся асаб­лі­выя: вы­зна­ча­ная даў­жы­ня рук і... ад­сут­насць му­жа. Бо лі­чы­ла­ся, што ў за­муж­няй жан­чы­ны псу­ец­ца ха­рак­тар і яна па­чы­нае пра­ца­ваць з мен­шай ста­ран­нас­цю. Час ідзе, усё мя­ня­ец­ца. Сён­ня ў фі­лі­яле «Мін­ская га­рад­ская тэ­ле­фон­ная сет­ка» РУП «Бел­тэ­ле­кам» пра­цу­юць як жан­чы­ны, так і муж­чы­ны. Асноў­ны­мі ж па­тра­ба­ван­ня­мі да ра­бот­ні­каў, не­за­леж­на ад по­лу, з'яў­ля­юц­ца пра­фе­сі­я­на­лізм і імк­нен­не зра­біць жыц­цё клі­ен­таў больш кам­форт­ным.

1

Тэ­ле­фон ста­цы­я­нар­ны — маг­чы­мас­ці «ма­біль­ныя»

Ча­сы, ка­лі звы­чай­ны пра­вад­ны тэ­ле­фон у Мін­ску быў дэ­фі­цы­там, даў­но ады­шлі ў ня­быт. Сён­ня з раз­віц­цём но­вых тэх­на­ло­гій РУП «Бел­тэ­ле­кам» пра­па­ноў­вае сва­ім клі­ен­там не толь­кі якас­ную тэ­ле­фон­ную су­вязь, але і раз­на­стай­ныя да­дат­ко­выя па­слу­гі.

— Су­час­ныя ліч­ба­выя тэ­ле­фон­ныя стан­цыі, акра­мя свай­го асноў­на­га пры­зна­чэн­ня — уста­наў­лен­ня звы­чай­на­га злу­чэн­ня па­між дву­ма аба­не­нта­мі, ва­ло­да­юць цэ­лым шэ­ра­гам да­дат­ко­вых па­слуг, — рас­па­вя­дае на­чаль­нік стан­цый­на­га цэ­ха Іры­на Ма­фі­е­ня. — Праў­да, не ўсе аба­не­нты Мін­скай га­рад­ской тэ­ле­фон­най сет­кі ў поў­най ме­ры ве­да­юць маг­чы­мас­ці свай­го тэ­ле­фо­на. Гэ­та і «Ска­ро­ча­ны на­бор ну­ма­ра», ка­лі за­мест 7 ліч­баў ну­ма­ра да­стат­ко­ва на­браць уся­го дзве кла­ві­шы. І «Злу­чэн­не без на­бо­ру ну­ма­ра», ка­лі для та­го, каб звя­зац­ца з па­трэб­ным аба­не­нтам, да­стат­ко­ва толь­кі зняць труб­ку і па­ча­каць 10 се­кунд.

Акра­мя гэ­та­га, аба­не­нтам Мін­скай га­рад­ской тэ­ле­фон­най сет­кі да­ступ­ная та­кая па­слу­га, як «Пе­ра­ад­ра­са­цыя вы­клі­ку», пры­чым яна мо­жа быць трох ві­даў. Без­умоў­ная пе­ра­ад­ра­са­цыя пе­ра­на­кі­роў­вае ўсе ўва­ход­ныя зван­кі на ну­мар, ука­за­ны пры за­мо­ве па­слу­гі. Пе­ра­ад­ра­са­цыя пры за­ня­тас­ці — ка­лі вы раз­маў­ля­е­це па тэ­ле­фо­не, то ўсе ўва­ход­ныя зван­кі, якія па­сту­па­юць у гэ­ты час, бу­дуць пе­ра­ад­ра­соў­вац­ца, на­прык­лад, ва­ша­му па­моч­ні­ку. І пе­ра­ад­ра­са­цыя пры не­ад­ка­зе — гэ­та зна­чыць вы­клік бу­дзе пе­ра­на­кі­ра­ва­ны аў­та­ма­тыч­на пас­ля пя­ці гуд­коў, на­прык­лад, на ваш ну­мар со­та­ва­га тэ­ле­фо­на.

2

Да­рэ­чы, дзя­ку­ю­чы но­вым тэх­на­ло­гі­ям сён­ня звы­чай­ны хат­ні тэ­ле­фон прак­тыч­на ні­чым не са­сту­пае ма­біль­на­му. Напры­кла­д, кож­ны клі­ент, які час­та карыстаецца га­рад­скім тэ­ле­фо­нам, мо­жа за­мо­віць са­бе па­слу­гу «Му­зыч­ны ма­ра­фон».

— Па­слу­га «Му­зыч­ны ма­ра­фон» — за­ме­на звы­чай­на­га гуд­ка на ўпа­да­ба­ную ме­ло­дыю — над­звы­чай за­па­тра­ба­ва­ная ся­род мін­чан, — пра­цяг­вае Іры­на Ма­фі­е­ня. — Ме­ло­дыю, якую клі­ент ха­цеў бы ад­ра­са­ваць лю­дзям, што яму тэ­ле­фа­ну­юць, мож­на вы­браць з фа­на­тэ­кі, якую мы пра­па­ноў­ва­ем. Цу­доў­на, што мы да­жы­лі да та­го ча­су, ка­лі мо­жам не толь­кі за­да­валь­няць свае на­дзён­ныя па­трэ­бы, але і пры­ўно­сіць у сваё жыц­цё і жыц­цё сва­іх бліз­кіх кроп­лю кам­фор­ту.

Так­са­ма на­шы аба­не­нты мо­гуць ар­га­ні­за­ваць аўдыя­кан­фе­рэн­цыю, якая да­зва­ляе ад­на­ча­со­ва мець зно­сі­ны па тэ­ле­фо­не тром і больш су­раз­моў­цам. Пры гэ­тым коль­касць удзель­ні­каў аўдыя­кан­фе­рэн­цыі мо­жа да­хо­дзіць да пя­ці дзя­сят­каў ча­ла­век. Акра­мя та­го, іс­нуе маг­чы­масць ар­га­ні­за­ваць за­кры­тую гру­пу ка­рыс­таль­ні­каў са ска­ро­ча­ны­мі ну­ма­ра­мі, зван­кі ўнут­ры якой бяс­плат­ныя.

3

Пра­па­ноў­вае «Бел­тэ­ле­кам» і та­кую па­слу­гу, як «Апа­вя­шчэн­не аб ува­ход­ным вы­клі­ку». Па­вод­ле слоў спе­цы­я­ліс­та, раз­лі­ча­на яна не толь­кі на біз­нес­ме­наў.

— Ка­лі хтось­ці з ва­шых род­ных пры­вык доў­га раз­маў­ляць па тэ­ле­фо­не, а вы ве­да­е­це гэ­та і ба­і­це­ся пра­пус­ціць вель­мі важ­ны зва­нок, та­ды гэ­тая па­слу­га — ме­на­ві­та тое, што вам трэ­ба, — ка­жа Іры­на Ма­фі­е­ня. — Ад­ным сло­вам, да­дат­ко­выя ві­ды аб­слу­гоў­ван­ня пе­ра­тва­ры­лі звы­чай­ны тэ­ле­фон з прос­та­га срод­ку зно­сін у не­за­мен­на­га па­моч­ні­ка — сак­ра­та­ра. Ён мо­жа бу­дзіць вас па ра­ні­цах, сам пе­ра­ад­рас­уе хат­нія зван­кі, ка­лі вы на пра­цы, да­па­мо­жа ар­га­ні­за­ваць тэ­ле­фон­ную кан­фе­рэн­цыю і мно­гае ін­шае. Так што ін­фар­ма­цый­ная рэ­ва­лю­цыя, якая ро­біць на­ша жыц­цё больш кам­форт­ным, пра­цяг­ва­ец­ца.

8

Ува­га, ак­цыя ад «Бел­тэ­ле­ка­ма»!

З 5 па 10 са­ка­ві­ка РУП «Бел­тэ­ле­кам» пра­во­дзіць ак­цыю «Ад­зна­ча­ем свя­ты ра­зам». Пры­няць удзел у ёй мо­гуць не толь­кі мін­ча­не, але і ўсе жы­ха­ры рэс­пуб­лі­кі.

Усе но­выя аба­не­нты, якія па­куль не пад­клю­ча­ны да па­слуг bуflу і ZАLА, змо­гуць пад­клю­чыц­ца на гэ­тыя па­слу­гі асоб­на або ў скла­дзе па­ке­та і атры­маць зніж­ку ў па­ме­ры 100% аба­не­мент­най пла­ты на пер­шы ме­сяц ра­бо­ты.

Усе аба­не­нты, якія ўжо пад­клю­ча­ны да ад­ной з па­слуг — bуflу або ZАLА, змо­гуць пад­клю­чыц­ца да дру­гой па­слу­гі (ад­па­вед­на, ZАLА або bуflу) так­са­ма са зніж­кай у па­ме­ры 100% на пер­шы ме­сяц ра­бо­ты.

Ак­цыя рас­паў­сюдж­ва­ец­ца:

• для па­слуг bуflу на лі­ней­кі та­рыф­ных пла­наў «Рэ­корд» і «Да­ма­сед»;

• для па­слуг ZАLА на та­рыф­ны план «Прэм'­е­ра»;

• на ўсе па­кет­ныя пра­па­но­вы ў вы­пад­ку пе­ра­клю­чэн­ня з ад­ной з па­слуг bуflу або ZАLА на па­кет.

Каб пад­клю­чыц­ца на ўмо­вах ак­цыі, да­стат­ко­ва звяр­нуц­ца ў лю­бы сэр­віс­ны цэнтр РУП «Бел­тэ­ле­кам».

4

За­пам­пуй «Мак­сі­фон» на свой тэ­ле­фон!

«Бел­тэ­ле­кам» пра­па­ноў­вае сва­ім аба­не­нтам вы­гад­ныя зван­кі праз ін­тэр­нэт.

Ка­лі вы пе­ры­я­дыч­на вы­яз­джа­е­це за мя­жу ці час­та тэ­ле­фа­ну­е­це на ста­цы­я­нар­ныя тэ­ле­фо­ны, то но­вая па­слу­га ад «Бел­тэ­ле­ка­ма» раз­лі­ча­на ме­на­ві­та на вас. Для та­го, каб больш не за­дум­вац­ца пра кошт зван­коў з ма­біль­на­га тэ­ле­фо­на на ста­цы­я­нар­ны, а так­са­ма не тур­ба­вац­ца пра рас­хо­ды на роў­мінг і не аб­мя­жоў­ваць ся­бе ў ча­се раз­мо­вы са сва­я­ка­мі, сяб­ра­мі, кам­пань­ё­на­мі, за­пам­пуй­це пра­грам­ны да­да­так «Мак­сі­фон» на свой тэ­ле­фон.

«Мак­сі­фон» да­зво­ліць вам тэ­ле­фа­на­ваць і пры­маць зван­кі са ста­цы­я­нар­на­га ці ма­біль­на­га тэ­ле­фо­на па пры­ваб­ных та­ры­фах. Усе маг­чы­мас­ці «Мак­сі­фо­на» да­ступ­ны не­за­леж­на ад та­го, дзе вы зна­хо­дзі­це­ся (на тэ­ры­то­рыі Рэс­пуб­лі­кі Бе­ла­русь або за яе ме­жа­мі), бо пры­свой­ва­ец­ца ну­мар, што вы­гад­на ад­роз­ні­вае па­слу­гу РУП «Бел­тэ­ле­кам» ад ін­шых ана­ла­гіч­ных па­слуг.

6

І ка­зач­нік, і прад­ка­заль­нік

Акра­мя шмат­лі­кіх да­дат­ко­вых па­слуг, Мін­ская га­рад­ская тэ­ле­фон­ная сет­ка ак­тыў­на пра­цяг­вае раз­ві­ваць ін­фар­ма­цый­ныя па­слу­гі.

— Сён­ня тэ­ле­фон­ная сет­ка га­то­ва стаць не толь­кі ва­шым бу­дзіль­ні­кам, але і ін­фар­ма­та­рам, і ка­зач­ні­кам... — ад­зна­чае на­чаль­нік да­ве­дач­на-ін­фар­ма­цый­на­га цэ­ха Ма­ры­на Сця­па­на­ва. — Больш за дзя­ся­так спе­цы­яль­ных служ­баў га­то­вы рас­па­вес­ці аб кур­се ва­лют, рэ­пер­ту­а­ры кі­на­тэ­ат­раў, аст­ра­ла­гіч­ных прад­ка­зан­нях, па­ве­да­міць дак­лад­ны час... У пры­ват­нас­ці, на да­ве­дач­ную МГТС па ну­ма­ры 109 звяр­та­ец­ца ка­ля 30 ты­сяч ча­ла­век у суткі. Не менш па­пу­ляр­ны тэ­ле­фон пра­гно­зу на­двор'я. Ін­фар­ма­цыя аб­наў­ля­ец­ца трой­чы на дзень, па­ве­дам­ля­юць яе спе­цы­я­ліс­ты Гід­ра­мет­цэнт­ра. Так­са­ма ка­рыс­та­ец­ца по­пы­там «ка­зач­ная» па­слу­га для дзя­цей. Ува­зе ма­лень­кіх «Бел­тэ­ле­кам» пра­да­стаў­ляе больш як 200 кла­січ­ных ка­зак у вы­ка­нан­ні на­род­ных і за­слу­жа­ных ар­тыс­таў.

7

Ад­рас но­вы — ну­мар ста­ры

Су­час­нае аб­ста­ля­ван­не, якое ак­тыў­на ўка­ра­няе фі­лі­ял МГТС РУП «Бел­тэ­ле­кам», да­зва­ляе аказ­ваць мност­ва па­слуг, пра якія ра­ней мож­на бы­ло толь­кі ма­рыць. У пры­ват­нас­ці, ар­га­ні­зоў­ваць ві­дэа­пе­ра­мо­вы і кан­фе­рэн­цыі па ін­тэр­нэ­це.

На­прык­лад — ра­ні­ца, вы пры­хо­дзі­це на пра­цу, за­гру­жа­е­це кам­п'ю­тар, вы­хо­дзі­це ў ін­тэр­нэт — і тут зва­нок. На ма­ні­то­ры з'яў­ля­ец­ца на­чаль­нік і па­чы­нае што­дзён­ную пла­нёр­ку. Гэ­та не фан­тас­тас­ты­ка. Лю­бая ар­га­ні­за­цыя мо­жа за­мо­віць са­бе та­кую кан­фе­рэнц-су­вязь.

— Аба­не­нтам сён­ня да­ступ­ны вы­са­ка­хут­кас­ны ін­тэр­нэт. Толь­кі ў Мін­ску больш за 380 ты­сяч ка­рыс­таль­ні­каў bуflу, — рас­па­вя­даена­мес­нік ды­рэк­та­ра па про­да­жах і аб­слу­гоў­ван­ні клі­ен­таў фі­лі­яла «Мін­ская га­рад­ская тэ­ле­фон­ная сет­ка» РУП «Бел­тэ­ле­кам» Тац­ця­на Тры­пу­цень. — Гэ­та не толь­кі шы­ро­кі вы­бар та­рыф­ных пла­наў і вы­со­кая хут­касць пе­ра­да­чы звестак, але і маг­чы­масць ад­на­ча­со­ва ка­рыс­тац­ца ін­тэр­нэ­там і раз­маў­ляць па тэ­ле­фо­не.

Што ты­чыц­ца ін­тэр­ак­тыў­на­га тэ­ле­ба­чан­ня, то, па­вод­ле слоў Тац­ця­ны Тры­пу­цень, тыя, хто хоць раз яго «па­спра­ба­ваў», сцвяр­джа­юць, што ад­мо­віц­ца ад та­ко­га кам­фор­ту ўжо не­маг­чы­ма. І не дзіў­на, бо ZАLА — гэ­та тэ­ле­ба­чан­не, якое не пры­му­шае хва­ля­вац­ца, што ты неш­та не ўба­чыш.

— За­тры­ма­лі­ся на пра­цы і не па­спе­лі на лю­бі­мы се­ры­ял? Ці­ка­вую пе­ра­да­чу па­каз­ва­юць поз­на, а вам ра­ні­цай, як на зло, ра­на ўста­ваць? За­сну­лі пад­час фут­боль­на­га мат­ча? Не бя­да! — пра­цяг­вае Тац­ця­на Тры­пу­цень. — ZАLА па­ка­жа лю­бі­мыя пе­ра­да­чы ў зруч­ны для вас час, бо з да­па­мо­гай сэр­ві­су «Ад­кла­дзе­ны пра­гляд» мож­на кі­ра­ваць сва­ім тэ­ле­ба­чан­нем. Акра­мя та­го, ZАLА — гэ­та яшчэ і вы­со­кая якасць вы­явы і стэ­рэа­гук.

Па­кі­нуць за­яў­ку на пад­клю­чэн­не да па­слуг bуflу і ZАLА мож­на на сай­це gеt.bеltеlесоm.bу Для зруч­нас­ці клі­ен­таў пра­цуе круг­ла­су­тач­ная служ­ба тэх­ніч­най пад­трым­кі 123. Пры­чым май­це на ўва­зе, што ёсць маг­чы­масць за­мо­віць па­кет па­слуг: а той, хто на­бы­вае больш, — пла­ціць менш.

— Мы хо­чам, каб мін­ча­не ме­лі доб­ры сэр­віс, — ка­жа Тац­ця­на Тры­пу­цень. — Для гэ­та­га па­ста­ян­на за­куп­лям но­вае аб­ста­ля­ван­не, якое да­зва­ляе пра­па­на­ваць на­сель­ніц­тву не толь­кі но­выя па­слу­гі, але і па­вы­сіць якасць іс­ну­ю­чых.

Так, у ста­лі­цы, як, да­рэ­чы, і па ўсёй рэс­пуб­лі­цы, пра­цяг­ва­юць ак­тыў­на ўка­ра­няць но­вую тэх­на­ло­гію — хРОN. Да сет­кі но­ва­га па­ка­лен­ня пад­клю­ча­на ўжо больш за 400 жы­лых да­моў. І на гэ­тым ста­ліч­ны фі­лі­ял «Бел­тэ­ле­ка­ма» спы­няц­ца не збі­ра­ец­ца — сет­ка бу­дзе рас­ці.

— Па­чы­на­ю­чы з 2012 го­да, мы за­мя­ня­ем ста­рую мед­ную сет­ку, якая пра­слу­жы­ла жы­ха­рам го­ра­да ча­сам больш за со­рак га­доў, на но­вую — ап­тыч­ную, — рас­па­вя­дае на­чаль­нік служ­бы элект­ра­су­вя­зі Юлія Дзя­ні­са­ва. — У пер­шую чар­гу ідзём з но­вай тэх­на­ло­гі­яй у тыя да­мы, дзе ў хут­кім ча­се мо­гуць уз­нік­нуць пы­тан­ні па якас­ці па­слуг. Акра­мя та­го, сён­ня за­бяс­печ­ва­юц­ца оп­та­ва­ла­кон­най сет­кай усе но­ва­бу­доў­лі ў го­ра­дзе. Да но­ва­га аб­ста­ля­ван­ня мож­на пад­клю­чыць не­каль­кі пры­лад ад­ра­зу: тэ­ле­фон­ны апа­рат, кам­п'ю­тар, тэ­ле­ві­зар, ахоў­ную сіг­на­лі­за­цыю. Пры­чым усе вы­дат­кі па за­ме­не гэ­тых ка­му­ні­ка­цый бя­ром на ся­бе. Аб­са­лют­на бяс­плат­на пра­кла­да­ем ап­тыч­ны ка­бель, мя­ня­ем ста­рую ра­зет­ку на ап­тыч­ную, пад­клю­ча­ем аб­ста­ля­ван­не і рас­каз­ва­ем, як ім ка­рыс­тац­ца.

У тэх­на­ло­гіі хРОN шмат пе­ра­ваг. Яна да­зва­ляе пра­да­стаў­ляць тры па­слу­гі — тэ­ле­фа­нію, ін­тэр­нэт і тэ­ле­ба­чан­не — з но­вай больш вы­со­кай якас­цю. Но­вая тэх­на­ло­гія да­зва­ляе аба­не­нтам ка­рыс­тац­ца вы­са­ка­хут­кас­ным ін­тэр­нэ­там: аб'­ём­ныя фай­лы (на­прык­лад, філь­мы) не трэ­ба бу­дзе спам­поў­ваць з ін­тэр­нэ­ту па не­каль­кі га­дзін — да­стат­ко­ва не­каль­кіх хві­лін. Мож­на гля­дзець HD-ка­на­лы без стра­ты якас­ці па ліч­ба­вым ін­тэр­ак­тыў­ным тэ­ле­ба­чан­ні, якое да­ступ­на ад­ра­зу па не­каль­кіх тэ­ле­ві­за­рах. Яшчэ ад­на пе­ра­ва­га — ліч­ба­вая якасць га­рад­ской тэ­ле­фон­най су­вя­зі. Плюс — мност­ва да­дат­ко­вых па­слуг.

— Чы­та­чы «Звяз­ды» ці­ка­вяц­ца, ці за­ста­нец­ца ра­ней­шым ну­мар тэ­ле­фо­на пас­ля та­го, як у іх ква­тэ­ры пра­вя­дуць оп­та­ва­лак­но?

— Ну­мар тэ­ле­фо­на зме­ніц­ца. Пры жа­дан­ні но­вы ну­мар мож­на бу­дзе па­да­браць пры да­па­мо­зе па­слу­гі «Эліт­ны ну­мар», звяр­нуў­шы­ся ў сэр­віс­ны цэнтр РУП «Бел­тэ­ле­кам» у Мін­ску. По­тым у вы­пад­ку не­аб­ход­нас­ці гэ­ты ну­мар мож­на бу­дзе пе­ра­нес­ці па но­вым ад­ра­се пра­жы­ван­ня (у вы­пад­ку на­яў­нас­ці ў гэ­тым до­ме тэх­на­ло­гіі хРОN ). Гэ­та вель­мі зруч­на. Ця­пер не трэ­ба ў вы­пад­ку пе­ра­ез­ду аб­зва­ні­ваць зна­ё­мых і па­ве­дам­ляць ім но­вы ну­мар, бо ста­ры ну­мар мо­жа пе­ра­ехаць ра­зам з гас­па­да­ром.

Сён­ня за­пла­ціць за па­слу­гі мож­на не вы­хо­дзя­чы з до­му — праз ін­тэр­нэт ці праз ін­фар­ма­цый­ны пар­тал ZАLА. Так­са­ма аба­нент са­ма­стой­на праз ка­бі­нет ка­рыс­таль­ні­ка мо­жа не толь­кі ўвес­ці абя­ца­ны пла­цеж, ка­лі не­ча­ка­на на ра­хун­ку скон­чы­лі­ся гро­шы, але і на­ват па­мя­няць та­рыф­ны план.

Але, тым не менш, дзве­ры ўтуль­ных і аб­ста­ля­ва­ных па апош­нім сло­ве тэх­ні­кі сэр­віс­ных цэнт­раў фі­лі­яла «Мін­ская га­рад­ская тэ­ле­фон­ная сет­ка» РУП Бэл­тэ­ле­кам заў­сё­ды ад­чы­не­ны для клі­ен­таў. Там, пе­ра­ка­на­ла­ся на свае во­чы, ство­ра­ны ўсе зруч­нас­ці для клі­ен­та: сіс­тэ­ма элект­рон­най чар­гі, да­ве­дач­ныя тэр­мі­на­лы, на­ват ка­ва-аў­та­ма­ты ўста­ноў­ле­ны. А вет­лі­вы, вы­со­ка­ква­лі­фі­ка­ва­ны пер­са­нал заў­сё­ды га­то­вы прый­сці на да­па­мо­гу.

На­дзея ДРЫ­ЛА, Аляксандр ФУРСАЎ. Яўген Пясецкі (фота).

УНП 102302797

Выбар рэдакцыі

Жыллё

У Мінскім раёне адкрылі новы арэндны дом

У Мінскім раёне адкрылі новы арэндны дом

Новы год — у новай кватэры.

Грамадства

Шлях да сэрца вандроўніка ляжыць праз страўнік

Шлях да сэрца вандроўніка ляжыць праз страўнік

Як развіваецца гастратурызм у Беларусі?

Грамадства

Плацяжы за «камуналку»: ёсць нюансы

Плацяжы за «камуналку»: ёсць нюансы

Карэкціроўкі па аплаце жыллёва-камунальных паслуг закрануць чатыры катэгорыі жыхароў.