Вы тут

«Ну­ля­вая ад­каз­насць» — гэ­та ла­гіч­на


На мі­ну­лым тыд­ні ста­ла вя­до­ма, што Нац­банк Бе­ла­ру­сі рэ­ка­мен­дуе бан­кам пры­мя­няць прын­цып ну­ля­вой ад­каз­нас­ці да сва­іх клі­ен­таў — тры­маль­ні­каў пла­цеж­ных кар­так. Ка­ра­цей, кажучы, у вы­пад­ку спі­сан­ня гра­шо­вых срод­каў без зго­ды ўла­даль­ні­ка карт­кі банк па­ві­нен вяр­нуць іх на пра­ця­гу 30 (ці 60, ка­лі апе­ра­цыя зроб­ле­на за мя­жой) дзён. Спе­цы­я­ліст ад­на­го з бан­каў па­га­дзіў­ся пра­ка­мен­та­ваць на­ві­ну.

«Наш банк пад­трым­лі­вае ўсе іні­цы­я­ты­вы, якія пры­ня­суць ка­рысць клі­ен­там. Для нас важ­на, каб лю­дзі да­вя­ра­лі бан­каў­скім карт­кам і без­на­яў­ным пла­ця­жам, — за­явіў Анд­рэй Куль­га­вік, на­чаль­нік ад­дзе­ла плас­ты­ка­вых кар­так ЗАТ «Ідэя Банк». — Прын­цып «ну­ля­вой ад­каз­нас­ці» для тры­маль­ні­каў кар­так сіс­тэ­мы «Бел­карт» мо­жа стаць важ­ным кро­кам да ўма­ца­ван­ня да­ве­ру гра­ма­дзян да пла­цеж­ных кар­так. Па­вод­ле гэ­та­га прын­цы­пу, кож­ны вы­па­дак не­санк­цы­я­на­ва­на­га спі­сан­ня бу­дзе рас­сле­да­ва­ны ін­ды­ві­ду­аль­на. Клі­ен­ту бу­дуць вер­ну­ты гро­шы на пра­ця­гу 30 дзён, вя­до­ма, ка­лі гэ­ты клі­ент не быў аб­ві­на­ва­ча­ны ў мах­ляр­стве. Уво­гу­ле, сён­ня бе­ла­рус­кія бан­кі га­ран­ту­юць на­дзей­ныя і бяс­печ­ныя пла­ця­жы з да­па­мо­гай бан­каў­скіх кар­так, у тым лі­ку і праз ін­тэр­нэт. А прын­цып «ну­ля­вой ад­каз­нас­ці» — гэ­та ла­гіч­ны пра­цяг ра­бо­ты ўсёй бан­каў­скай сіс­тэ­мы, у тым лі­ку на­ша­га бан­ка, па ўма­ца­ван­ні за­ха­даў бяс­пе­кі ў да­чы­нен­ні да бан­каў­скіх кар­так».

Ула­дзі­слаў КУ­ЛЕ­ЦКІ.

 

 

Выбар рэдакцыі

Грамадства

Старт акцыі «Нашы дзеці» будзе дадзены 16 снежня

Старт акцыі «Нашы дзеці» будзе дадзены 16 снежня

Мерапрыемства пачнецца на Віцебшчыне.

Грамадства

Плацяжы за «камуналку»: ёсць нюансы

Плацяжы за «камуналку»: ёсць нюансы

Карэкціроўкі па аплаце жыллёва-камунальных паслуг закрануць чатыры катэгорыі жыхароў.