Трохвагонныя дызель-цягнікі ДПЗ польскай вытворчасці будуць курсіраваць з 1 мая па маршруце Мінск — Вільнюс. Новыя саставы заменяць дызель-цягнікі ДР, якімі абслугоўваецца састаў №15/16 «Мінск — Вільнюс».
Паводле інфармацыі прэс-цэнтра Беларускай чыгункі, расклад руху цягнікоў №15 і №16, а таксама парадак правядзення пагранічнага і мытнага кантролю застануцца ранейшымі. Па выхадных і святочных днях пры павялічэнні пасажырапатоку цягнік № 15/16 будзе ісці здвоеным саставам.
Два дызель-цягнікі польскай вытворчасці былі пастаўлены на Беларускую чыгунку сёлета і цяпер праходзяць прыёмачныя выпрабаванні. Машыністы, якія будуць працаваць на іх, ужо прайшлі тэарэтычны курс навучання ў Польшчы.
У красавіку на Беларускую чыгунку паступіць трэці дызель-цягнік ДПЗ, як і прадугледжана кантрактам. Даўжыня новых цягнікоў — 69,3 метра, канструкцыйная хуткасць руху — 140 кіламетраў за гадзіну. У іх маецца па 145 месцаў для сядзення. Новы рухомы састаў адпавядае сучасным патрабаванням бяспекі руху і камфорту для пасажыраў. Да іх паслуг прасторныя салоны, мяккія крэслы з магчымасцю індывідуальнага рэгулявання спінкі і падлакотнікаў, паніжаная падлога, якая дазваляе хутка праводзіць пасадку і высадку. У кожным вагоне маецца сістэма кандыцыянавання паветра, ёсць цеплавая заслона ўваходных дзвярэй, якія перашкаджаюць паступленню халоднага паветра звонку і выхаду цёплага з салонаў. Дзверы абсталяваны прыступкамі, якія высоўваюцца. Для пасажыраў з абмежаванымі фізічнымі магчымасцямі прадугледжаны адкідныя трапы.
Сяргей РАСОЛЬКА.
Цяпер, каб аформіць дачу, не трэба ехаць туды, дзе яна знаходзіцца.
Узмацненне адраснасці дзяржпадтрымкі і садзейнічання занятасці
Карэкціроўкі па аплаце жыллёва-камунальных паслуг закрануць чатыры катэгорыі жыхароў.