31 сакавіка ўвечары пасля працоўнага дня ў Мінску можна было назіраць велізарныя — часам на дзясяткі метраў — чэргі па білетную прадукцыю. Раніцай 1 красавіка яны хаця і зменшыліся ў памерах, але яшчэ заставаліся.
Згодна з аператыўнай справаздачай працэсінгавага цэнтра дзяржаўнага прадпрыемства «Мінсктранс», за 31 сакавіка было рэалізавана праязных білетаў у тры разы больш, чым за папярэдні дзень, і ў восем разоў больш за сярэднядзённы продаж з 15-га па 30-е чысло.
На ўзнікненне чэргаў і ажыятажны попыт на білетную прадукцыю паўплывала адразу некалькі фактараў. Па-першае, 1 красавіка павялічваўся кошт праезду ў камунальным гарадскім транспарце і некаторыя пасажыры захацелі набыць жэтонаў пра запас. Па-другое, з 1 красавіка пачалася эксплуатацыя аўтаматызаванай сістэмы аплаты праезду, якая запрацавала ў тэставым рэжыме. Магчыма, нехта да апошняга не спяшаўся набываць праязныя, бо разбіраўся ў іх варыянтах (хаця рэалізацыя білетнай прадукцыі на красавік на бескантактнай смарт-карце пачалася з 15 сакавіка і вялася ў 139 кіёсках філіяла «Агенцтва Мінсктранс» і 104 касах Мінскага метрапалітэна). А хтосьці проста па прывычцы вырашыў набыць патрэбнае ў «апошнюю хвіліну». У выніку выйшла так, як выйшла...
У «Мінсктрансе» паведамілі пра аператыўныя меры па павелічэнні кропак продажу білетнай прадукцыі. І адначасова папрасілі надалей набываць яе загадзя.
Сяргей РАСОЛЬКА.
Цяпер, каб аформіць дачу, не трэба ехаць туды, дзе яна знаходзіцца.
Узмацненне адраснасці дзяржпадтрымкі і садзейнічання занятасці
Карэкціроўкі па аплаце жыллёва-камунальных паслуг закрануць чатыры катэгорыі жыхароў.