Дыферэнцаваныя тарыфы на праезд у грамадскім транспарце сталіцы, хутчэй за ўсё, спачатку ўвядуць у метрапалітэне. Пра гэта падчас чарговай суботняй «прамой лініі» паведаміла намеснік старшыні Мінгарвыканкама Жанна БІРЫЧ. Раней планавалася, што ўвядзенне дыферэнцаваных тарыфаў пачнецца з прыгарадных маршрутаў.
Па словах Жанны Бірыч, новы від аплаты за праезд з'явіцца сёлета ў мінскай падземцы ўжо ў першым паўгоддзі. Плануецца, што да канца года і астатні грамадскі транспарт пяройдзе на дыферэнцаваную аплату. Аднак у «Мінсктрансе» тэрміны пакуль не ўдакладняюць.
«Мы ўжо займаемся ўкараненнем гэтай сістэмы ў прыгарадным транспарце, увесь рухомы састаў абсталяваны. Але дагавор пакуль не заключаны», — патлумачыла «Звяздзе» намеснік генеральнага дырэктара па эканоміцы «Мінсктранса» Ірына ЯКУБОЎСКАЯ.
Адзінае, што ўжо дакладна вядома, гэта крытэрый, па якім будзе ўведзена дыферэнцыяцыя тарыфаў. Калі раней спецыялісты вагаліся паміж часам паездкі і адлегласцю, цяпер прыйшлі да высновы, што плаціць пасажыры будуць за пэўную адлегласць, зыходзячы з вызначанага кошту за 1 км.
Раней дырэктар ДУ «Сталічны транспарт і сувязь» Валерый Шкуратаў тлумачыў, што гараджане не хочуць плаціць аднолькавыя грошы за розны кіламетраж, да таго ж транспартны сродак можа трапіць у затор, і часавы праязны будзе змарнаваны. З аплатай за адлегласць такога не здарыцца. Падобны расклад будзе выгадны для пасажыраў, а таксама па-
спрыяе змяншэнню колькасці безбілетнікаў у транспарце.
Дзіяна СЕРАДЗЮК
На цырымоніі інаўгурацыі Прэзідэнта ў Палацы Незалежнасці прысутнічалі 1100 чалавек.
Уражанні тых, хто назіраў за ўрачыстасцю у рэгіёнах.
«Пакуль у нас такі моцны лідар, усё ў нас будзе добра!».