Магчымасць падзяліцца набалелым падчас прамой тэлефоннай лініі непасрэдна са старшынёй Магілёўскага аблвыканкама Уладзімірам Даманеўскім на гэты раз атрымаў 21 чалавек. Пытанні яшчэ 47 заяўнікаў, якія дазваніліся, узяты на кантроль і будуць разглядацца адпаведнымі службамі. Казаць пра спад папулярнасці такога фармату зносін з мясцовымі ўладамі нельга. Колькасць няспраўджаных званкоў зашкальвае — аж за 6 тысяч.
Размова з насельніцтвам вялася ў рэжыме анлайн-канферэнцыі, і кіраўнікі раёнаў прымалі ў ёй непасрэдны ўдзел. Найбольш высокую актыўнасць праявілі жыхары Магілёва, Магілёўскага, Клімавіцкага, Дрыбінскага, Шклоўскага раёнаў. Былая работніца «Строммашыны» паскардзілася, што пры звальненні ёй не зрабілі канчатковы разлік. На гэтым прадпрыемстве цяпер сапраўды вельмі цяжкае становішча. Але жанчыне паабяцалі разабрацца з пытаннем і нават дапамагчы з працаўладкаваннем. Жыхарку Шклоўскага раёна хвалявала праблема водазабеспячэння. Яна паведаміла, што ў яе не хапае сродкаў, каб правесці ў дом ваду. Ёй адказалі, што азнаёмяцца з пытаннем і разгледзяць, чым можна дапамагчы. Наогул пытанні мала чым адрозніваліся па сваёй тэматыцы ад тых, якія гучалі раней. Зноў ішла гаворка пра жыллёвыя і камунальныя праблемы, добраўпарадкаванне, рамонт дарог у прыватным сектары, недахоп медыцынскіх кадраў...
«Так званых надуманых пытанняў не паступала, — падсумаваў вынікі трохгадзіннай размовы Уладзімір Даманеўскі. — Любы грамадзянін мае права звярнуцца ў органы выканаўчай улады са сваёй праблемай, і калі ён неаднаразова падымае адну і тую ж тэму, трэба зрабіць нейкія высновы. Часам гэта сведчыць аб нізкім узроўні тлумачальнай працы сярод насельніцтва. Галоўная наша задача — дамагчыся таго, каб пытанні людзей вырашаліся на ўзроўні тых органаў улады, у кампетэнцыі якіх яны знаходзяцца».
Нэлі ЗІГУЛЯ.
Набор на бюджэтныя месцы павялічыцца.
Колькі ж каштуе гэты важны кампанент здаровага рацыёну зараз?
Не выявіць ні секунды абыякавасці.