Вы тут

Айчынныя прадукты ацэняць у Токіа


Беларускія прадпрыемствы ўпершыню плануюць прыняць удзел у 41-й міжнароднай выставе прадуктаў харчавання і напояў «Фудэкс Джапан». Нацыянальная экспазіцыя беларускіх тавараў будзе дэманстравацца ў Токіа з 8 па 11 сакавіка.


У гандлёва-прамысловай палаце Беларусі лічаць, што будучая падзея — унікальная магчымасць для наладжвання новых дзелавых кантактаў і выхаду айчынных прадпрыемстваў на рынак Азіяцка-Ціхаакіянскага рэгіёна. Японская выстава дае магчымасць беларускім экспарцёрам прадставіць такую прадукцыю, як мяса, малако, кандытарскія, хлебабулачныя і макаронныя вырабы, гародніну, садавіну, цукар, сіроп, мёд, алей, алкагольныя і безалкагольныя напоі. У гандлёва-прамысловай палаце лічаць, што адной з асноўных канкурэнтных пераваг беларускіх прадуктаў сярод іншых з'яўляецца адсутнасць ГМА. Гэта павінна выклікаць да іх высокую цікавасць.

«Фудэкс Джапан» — выстава прадуктаў харчавання і напояў №1 у Азіяцка-Ціхаакіянскім рэгіёне. Каля дзвюх трацін удзельнікаў выставы — міжнародныя кампаніі, якія выкарыстоўваюць гэтую пляцоўку як магчымасць наўпрост сустрэцца з пакупнікамі з Японіі. У 2015 годзе яна стала рэкорднай за ўсю сваю гісторыю, сабраўшы амаль 3 тысячы ўдзельнікаў, а гэта кампаніі з 79 краін свету. За 4 дні выставу наведалі больш за 77 тысяч чалавек.

kryzhevіch@zvіazda.by

Выбар рэдакцыі

Грамадства

Час клопату садаводаў: на якія сарты пладовых і ягадных культур варта звярнуць увагу?

Час клопату садаводаў: на якія сарты пладовых і ягадных культур варта звярнуць увагу?

Выбар саджанца для садавода — той момант, значнасць якога складана пераацаніць.

Культура

Чым сёлета будзе здзіўляць наведвальнікаў «Славянскі базар у Віцебску»?

Чым сёлета будзе здзіўляць наведвальнікаў «Славянскі базар у Віцебску»?

Канцэрт для дзяцей і моладзі, пластычны спектакль Ягора Дружыніна і «Рок-панарама».