Вы тут

Рэкламны рынак Кітая стаў другім у свеце


У 2015 годзе агульны аб'ём гаспадарчай дзейнасці рэкламных агенцтваў Кітая склаў 597,3 млрд юаняў ($88,3 млрд.). Кітай умацаваў статус другога найбуйнейшага рэкламнага рынку ў свеце, заўважае "Жэньмінь жыбаа" анлайн"


Пра гэта паведаміла намеснік начальніка Дзяржаўнага гандлёва-прамысловага адміністрацыйнага ўпраўлення КНР Гань Лін напярэдадні ў горадзе Хайкоу (правінцыя Хайнань, Паўднёвы Кітай) на 23-м Кітайскім міжнародным фестывалі рэкламы. Чыноўнік адзначыла, што рэкламны бізнес Кітая атрымаў хуткае развіццё дзякуючы рэалізацыі ў краіне стратэгіі "шырокай прадпрымальніцкай ініцыятывы і масавай інавацыйнай дзейнасці", а таксама распаўсюджванню інтэрнэту, асабліва мабільнага. 

Летась у Кітаі было зарэгістравана 128 тыс. новых рэкламных агенцтваў, да канца 2015 года іх агульная колькасць дасягнула 670 тыс. У мінулым годзе рэкламны бізнес Кітая стварыў 355 тыс. новых працоўных месцаў, да канца мінулага года ў гэтай галіне было занята больш чым 3 мільёна чалавек.

 

Выбар рэдакцыі

Культура

«Як зрабіўся паэтам, я не ведаю сам...». Лёсы беларускіх паэтычных зборнікаў

«Як зрабіўся паэтам, я не ведаю сам...». Лёсы беларускіх паэтычных зборнікаў

Лёс другога зборніка ў літаратарскай кар’еры — самы складаны. 

Культура

Уладзіслаў Арцёмаў: «У беларускай мове болей старажытнага духу...»

Уладзіслаў Арцёмаў: «У беларускай мове болей старажытнага духу...»

На пытанні «Звязды» адказвае галоўны рэдактар расійскага літаратурнага часопіса «Москва».

Калейдаскоп

Ці ведаеце вы родную мову? Самы час праверыць!

Ці ведаеце вы родную мову? Самы час праверыць!

Ужо традыцыя з нагоды Дня роднай мовы прапаноўваць чытачам праверыць свае веды.