Арганізатары зрабілі акцэнт на мясцовыя гандлёвыя маркі адзення.
У кітайскай сталіцы з размахам прайшоў Пекінскі тыдзень моды - 2017, перадае "Жэньмінь жыбаа" анлайн".
Усе ахвотныя мелі магчымасць наведаць паказы мод і мерапрыемствы, прымеркаваныя да Тыдня моды, якія прайшлі на розных культурных пляцоўках сталіцы, такіх як Храм імператарскіх продкаў недалёка ад плошчы Цяньаньмэнь, Нацыянальны музей Кітая, галоўны будынак тэлеканала «Фенікс» і іншых.
Арганізатары мерапрыемства Тыдня моды - 2017 зрабілі акцэнт на мясцовыя гандлёвыя маркі адзення, ставячы задачу «зрабіць кітайскія брэнды вядомымі па ўсім свеце». Варта адзначыць, што ў гэтым годзе якасць прадукцыі і пазнавальнасць кітайскіх гандлёвых марак у свеце значна ўзраслі, таксама павялічылася колькасць прадстаўленых брэндаў. Акрамя таго, адной з асаблівасцяў Тыдня моды стаў сімбіёз інтэрнэт-тэхналогій з паказам пекінскай моды, што дадало эфектнасці шоў, а таксама дазволіла павысіць продаж брэндаў адзення.
Расказаў першы намеснік старшыні Дзяржаўнага камітэта па навуцы і тэхналогіях Рэспублікі Беларусь Дзяніс Каржыцкі.
Як вакцыны выратоўваюць жыцці і чаго можа каштаваць іх ігнараванне?
Аляксандр Курэц – самы малады народны выбраннік у сваім сельсавеце і адзіны дэпутат сярод сваіх калег па службе.
Васілеўскія такія: на Зямлі і ў космасе ліхія!