Аб'ём рознічных продажаў у КНР вырас на 34 працэнта.
У Кітаі захаваўся хуткі рост рознічных продажаў на платформах электроннага гандлю, перадае "Жэньмінь жыбаа" анлайн".
У студзені-сакавіку аб'ём рознічных анлайн-продажаў у Паднябеснай дасягнуў 1,5 трлн юаняў (238,5 млрд долараў), павялічыўшыся на 34,4 працэнта ў параўнанні з аналагічным перыядам мінулага года. Пра гэта паведаміў афіцыйны прадстаўнік Міністэрства камерцыі КНР Гаа Фэн. У названы адрэзак часу доля электроннага гандлю ў агульным аб'ёме рознічных продажаў краіны склала 16,1 працэнта, што на 3,7 працэнтнага пункта вышэй, чым годам раней.
Тэмпы росту рознічных продажаў на анлайн-платформах апынуліся значна вышэй, чым у прадуктовых крамах, супермаркетах і гандлёвых цэнтрах, нягледзячы на тое што ў фізічных гандлёвых кропках з пачатку года назіраецца паскораны рост продажаў. Спажыванне лічыцца адным з ключавых рухавікоў кітайскай эканомікі. У першым квартале гэтага года ўклад спажывання ў эканамічны рост краіны склаў 77,8 працэнта, павялічыўшыся з 58,8 працэнта ў мінулым годзе.
Два дні былі насычаны ўнікальнымі выставамі, карыснымі праектамі і інтэрактыўнымі пляцоўкамі.
«Нашы работы — жывыя, з энергетыкай любові і дабра».
Галоўная мэта дзяржавы сёння — інтэграваць чалавека з інваліднасцю ў грамадства.