Вы тут

Нашы «Флірты» паедуць у Славенію


На беларускім прадпрыемстве «Штадлер Мінск» выраблены першы кузаў дызель-цягніка FLІRT для славенскага дзяржаўнага чыгуначнага аператара. У найбліжэйшы час яго даставяць на завод Stadler у Польшчы для далейшых этапаў вытворчасці: зборкі і запуску.


Кантракт паміж кампаніяй Stadler і славенскім аператарам быў падпісаны ў красавіку мінулага года. Заказ на цягнікі змешанай цягі ўключае распрацоўку, вытворчасць і пастаўку 5 трохвагонных дызель-цягнікоў, 11 чатырохвагонных электрацягнікоў і 10 трохвагонных двухпавярховых электрацягнікоў. Усяго кантракт прадугледжвае опцыю на пастаўку 26 дадатковых цягнікоў, а кошт яго ацэньваецца прыкладна ў 170 мільёнаў еўра.

Некаторыя вытворчыя стадыі, такія як зварка і афарбоўка першых кузаваў для дызель-цягніка FLІRT DMU, ажыццяўляліся на прадпрыемстве «Штадлер Мінск». Кузавы пафарбаваныя ў адпаведнасці з дызайнам славенскага аператара і ўжо лёгка пазнаюцца на вытворчай пляцоўцы. Першы кузаў быў адпраўлены з Фаніпаля аўтамабільным транспартам на прадпрыемства Stadler у Польшчы для рэалізацыі далейшых вытворчых стадый.

Сяргей КУРКАЧ

Загаловак у газеце: Кааперацыя ў Еўропе

Выбар рэдакцыі

Экалогія

Якія прагнозы на лета робяць метэаролагі?

Якія прагнозы на лета робяць метэаролагі?

Тры месяцы суцэльнай спякоты нам не абяцаюць

Памяць

Партызанскі ўнёсак у «Баграціён»

Партызанскі ўнёсак у «Баграціён»

Беларуская наступальная аперацыя пачалася 23 чэрвеня 1944 года.