56 самакіравальных транспартных сродкаў праехалі ў агульнай складанасці 153 тыс. км па дарогах кітайскай сталіцы ў 2018 годзе, перадае «Жэньмінь жыбаа» анлайн».
Летась на долю кампаніі «Байдэн» прыйшлося больш за 80 працэнтаў ад агульнай колькасці самакіравальных аўтамабіляў, якія прайшлі дарожныя выпрабаванні, адзначаецца ў справаздачы Пекінскага гарадскога камітэта транспарту. У лік іншых удзельнікаў дарожных выпрабаванняў ўвайшлі шанхайскі стартап электрамабіляў Nio, пекінская кампанія па вытворчасці беспілотных аўтамабіляў Pony.ai і германскія аўтавытворцы Daimler і Audi.
У справаздачы таксама адзначаецца, што Пекін плануе павялічыць колькасць дарог для правядзення тэст-драйваў беспілотных аўтамабіляў у адпаведнасці з планам, які ставіць мэту павялічыць плошчу раёна і працягласці дарог для выпрабаванні інтэлектуальных аўтамабіляў, падлучаных да інтэрнэту (Intelligent Connected Vehicle, ICV), да 500 кв. км і 2000 км адпаведна да 2022 года.
У красавіку мінулага года Кітай дазволіў мясцовым уладам арганізаваць дарожныя выпрабаванні для ICV. У маі нямецкі аўтавытворца BMW стаў першай замежнай кампаніяй, якая атрымала ліцэнзію на правядзенне дарожных тэстаў беспілотных аўтамабіляў. Шэраг кітайскіх гарадоў, уключаючы Пекін, Шанхай і Чунцын, выпусцілі аўтамабільныя нумары для правядзення тэстаў ICV на дарогах.
Як работнікі МАЗа рыхтуюцца да выпрабаванняў у пустыні.
У зоне абслугоўвання — дзесяць вёсак.
На прасторах яе вялікасці кнігі.