У Кітаі распрацавалі рухавік з пастаяннымі магнітамі.
Кітай распрацаваў цягавы рухавік з пастаяннымі магнітамі для цягнікоў з хуткасцю да 400 км/г.Аб гэтым паведаміла кампанія CRRC Zhuzhou Electric Co., Ltd, перадае «Жэньмінь жыбаа» анлайн».
Чакаецца, што распрацаваны рухавік TQ-800 будзе выкарыстоўвацца ў рамках праекта па транснацыянальнаму ўзаемазлучанаму высакахуткаснаму цягніку, паведаміў распрацоўшчык. Па словах прадстаўніка кампаніі, гэты рухавік мае цалкам закрытую і арыентаваную структуру астуджэння і адрозніваецца вялікай удзельнай магутнасцю, выдатнай адаптацыяй да нізкіх тэмператур, а таксама патрабуе невялікіх выдаткаў на тэхнічнае абслугоўванне.
Як паведамляецца, паспяховая распрацоўка рухавіка разбурыла манаполію замежных тэхналогій у гэтай галіне і заклала трывалую аснову для мадэрнізацыі тэхналогій чыгуначнага транспарту Кітая.
Максімальная хуткасць кітайскіх звышхуткасных цягнікоў узрасла да 350 км/ч пасля таго, як 21 верасня 2017 года паміж Пекінам і Шанхаем запусцілі звышхуткасныя пасажырскія экспрэс-цягніка Fuxing (Адраджэнне). Цягнікі Fuxing з’яўляюцца вынікам маштабнай мадэрнізацыі звышхуткасных пасажырскіх экспрэсаў папярэдняга пакалення Hexie (Гармонія).
Цягнік Fuxing, цалкам распрацаваны і выраблены ў Кітаі, з’яўляецца больш прасторным і энергазберагальных. Ён мае больш доўгі тэрмін службы і павышаную надзейнасць.
Карэкціроўкі па аплаце жыллёва-камунальных паслуг закрануць чатыры катэгорыі жыхароў.
Эксперты — аб трэндах у харчаванні беларусаў і перадсвяточным гандлі.
Хораша там, дзе моладзь ёсць!