На фоне эпідэміі COVID-19 усё больш і больш кітайцаў купляюць тавары праз прамыя трансляцыі на розных платформах, перадае «Жэньмінь жыбаа» анлайн».
Шопінг анлайн не толькі абараняе людзей ад рызыкі заражэння каранавірусам новага тыпу, але і дае зніжкі. З-за эпідэміі традыцыйныя каналы продажаў сельскагаспадарчых прадуктаў не прыносяць ранейшага прыбытку, і для таго, каб павялічыць аб'ём продажаў мясцовых прадуктаў, кіраўнікі мясцовых урадаў Кітая самі прадаюць cельгаспрадукцыю праз прамыя трансляцыі, зараз нават акадэмікі прынялі ўдзел у гэтай справе.
Напрыклад, акадэмік Кітайскай акадэміі інжынерных навук Дэн Сюсінь у прамой трансляцыі, арганізаванай мясцовым урадам, рэкамендаваў карыстальнікам інтэрнэту апельсіны з павета Цзыгуй правінцыі Хубэй. Ён расказаў усё аб гэтым сорце апельсінаў: як яго вырошчваюць, аб яго смакавых асаблівасцях і харчовай каштоўнасці. У выніку, ён прадаў 30 тысяч кілаграмаў апельсінаў за час прамога эфіру.
Былы дырэктар Юньнаньского аграрнага універсітэта, акадэмік Чжу Ююн, дапамог вёсцы Ланьцан-лахускага аўтаномнага павета правінцыі Юньнань прадаць бульбу ў прамым эфіры. Ён нават паказаў гародніну і падрыхтаваў з яе смачныя стравы. За адну гадзіну прамой трансляцыі ён прыцягнуў увагу 540 тысяч гледачоў інтэрнэту і прадаў 25 тон картофеля.
«Выходзім на фінішную прамую»
Словы Прэзідэнта на цырымоніі інаўгурацыі, як і сама знакавая для дзяржавы падзея, знайшлі водгук у сэрцах усіх сапраўдных патрыётаў краіны