Вы тут

«Хунцы» заўжды ў трэндзе


Продажы аўто культавага кітайскага брэнда прыкметна выраслі.


Вядучы кітайскі аўтавытворца FAW Group заявіў, што за першыя пяць месяцаў гэтага года продажу аўтамабіляў брэнда «Хунцы» (Чырвоны сцяг) выраслі на 116 працэнтаў у гадавым вылічэнні, перадае «Жэньмінь жыбаа» анлайн».

Нягледзячы на негатыўны ўплыў успышкі эпідэміі новай каранавіруснай інфекцыі COVID-19, за апошнія пяць месяцаў FAW Group прадала больш за 54,6 тысячы аўтамабіляў маркі «Хунцы». Гэта адбылося дзякуючы пашырэнню каналаў збыту кампаніі як у рэжыме анлайн, так і афлайн. У адным толькі маі аўтаканцэрну ўдалося рэалізаваць 15.100 аўтамабіляў брэнда «Хунцы», што на 133 больш, чым за аналагічны перыяд годам раней.

У 2019 годзе кампаніі ўдалося выканаць план продажаў у 100 тысяч аўто. Сёлета яна мае намер павысіць удвая гэтую планку. У бліжэйшыя пяць гадоў аўтавытворца плануе выпусціць 21 новую мадэль, а да 2025-га мае намер дасягнуць амбіцыйнай мэты продажаў у 600 тыс. аўтамабіляў.

«Хунцы» з’яўляецца культавым аўтамабільным брэндам Кітая. Ён быў заснаваны ў 1958 годзе. Аўтамабілі гэтай маркі выкарыстоўваліся на парадах падчас дзяржаўных свята.

Фота: ytimg.com

Выбар рэдакцыі

Грамадства

І з тупіка ёсць выйсце. Знайсці ўправу на дэбашыра не толькі можна, а і неабходна

І з тупіка ёсць выйсце. Знайсці ўправу на дэбашыра не толькі можна, а і неабходна

Пра сямейныя скандалы, якія заканчваюцца бойкамі і, на жаль, нават гібеллю жанчын, перыядычна паведамляюць крымінальныя зводкі.

Грамадства

«Пухнацікі» ў горадзе

«Пухнацікі» ў горадзе

На вуліцах і ў крамах з'явіўся навагодні антураж.