У Паднябеснай тэстуюць цягнік на магнітнай падушцы.
У Кітаі прыступілі да заводскіх дынамічным выпрабаванняў прататыпа цягніка на магнітнай падушцы з праектнай хуткасцю 600 кіламетраў у гадзіну. Пра гэта паведамілі ў кампаніі CRRC Qingdao Sifang, якая ўваходзіць у склад Кітайскай лакаматывабудаўнічай карпарацыі (CRRC), перадае «Жэньмінь жыбаа» анлайн».
Падзея пазначае сур’ёзны прарыў у распрацоўцы сістэмы высакахуткаснага левітуючага транспарту, адзначылі ў кампаніі. Дынамічныя выпрабаванні новай тэхнікі былі праведзены на эксперыментальнай лініі для такога маглева. Даследчыкі правялі комплексныя праверкі тэставага ўзору цягніка ў розных рабочых рэжымах.
«Эксплуатацыйны стан цягніка з магнітным падвесам здавальняючы, і яго асноўныя характарыстыкі адпавядаюць праектным патрабаванням», — падзяліўся намеснік галоўнага інжынера кампаніі Дын Саньсань. Па яго словах, сістэма высакахуткаснага транспарту з магнітнай левитацыяй уключае ў сябе такія падсістэмы, як цягнік, цягавае электразабеспячэнне, кіраванне рухам цягнікоў на аснове сувязі і рэйкавы шлях.
Дынамічныя выпрабаванні тэставага ўзору дазволяць папярэдне праверыць узаемадзеянне гэтых падсістэм і даюць магчымасць аптымізаваць асноўныя характарыстыкі сістэмы і яе ключавых кампанентаў. Распрацоўшчыкам цягніка на магнітным падвесе з праектнай хуткасцю 600 км/г выступае кітайская лакаматывабудаўнічая карпарацыя CRRC. Праект распрацоўкі стартаваў у ліпені 2016 года. У даследаваннях удзельнічалі больш за 30 прадпрыемстваў, вну і НДІ з розных раёнаў краіны. За апошнія менш чым чатырох гадоў даследчая група з кампаніі CRRC Qingdao Sifang асвоіла тэхналогію і стварыла прататып цягніка.
«Залатая падаплёка крылаў... »
Лёс другога зборніка ў літаратарскай кар’еры — самы складаны.
На пытанні «Звязды» адказвае галоўны рэдактар расійскага літаратурнага часопіса «Москва».
Ужо традыцыя з нагоды Дня роднай мовы прапаноўваць чытачам праверыць свае веды.