Новае ў Кірыла Стаселькі
Студэнцкая рубрыка “Cathedra”, якая належыць кафедры літаратурна-мастацкай крытыка журфака БДУ, папоўнілася яшчэ адным артыкулам, на гэты раз ад студэнткі Ірыны Грыбанавай, пад назвай “Метады прадуктыўнай рэкламы сучаснай беларускай прозы на прыкладзе пісьменніка Кірыла Стаселькі». У ім — пра тое, як рупіцца сучаснаму пісьменніку, каб такім быць. Тэкст рыхтуецца ў вераснёўскі нумар “М”, а тым часам у самога Кірыла Стаселькі — краўдфандынг па новай кнізе: https://www.talaka.org/projects/3477/about. Далучаймася!
Выбар саджанца для садавода — той момант, значнасць якога складана пераацаніць.
Канцэрт для дзяцей і моладзі, пластычны спектакль Ягора Дружыніна і «Рок-панарама».