Вы тут

Нацыянальны імідж Кітая паляпшаецца


Іміджу Кітая ў свеце працягвае паляпшацца. Аб гэтым сведчаць вынікі глабальнага апытання, перадае «Жэньмінь жыбаа» анлайн».


У апытанні пра нацыянальны іміджы Кітая ўзялі ўдзел 11 тысяч рэспандэнтаў з 22 краін.

Апытанне было праведзена сумесна Акадэміяй даследаванняў сучаснага Кітая і свету (ACCWS) і кансалтынгавай кампаніяй Kantar Group, чыя штаб-кватэра размешчаная ў Лондане.
У параўнанні з папярэднімі апытаннямі, у апоўняй версіі дададзены такія тэмы, як прасоўванне Кітаем абменаў і ўзаемнага навучання паміж цывілізацыямі, а таксама агульнае ўспрыманне нацыянальнага іміджу Паднябеснай з моманту ўтварэння Новага Кітая 70 гадоў таму. Апытанне ахоплівае палітыка-дыпламатычныя, эканамічныя, культурныя, навукова-тэхналагічныя аспекты.

Калі меркаваць па выніках апытання, у мінулым годзе агульны імідж Кітая працягнуў паляпшацца. Таксама адзначаецца, што больш за 60 працэнтаў замежных рэспандэнтаў лічаць, што нацыянальны імідж КНР за апошнія 70 гадоў працягнуў паляпшацца, што пацвярджае тыя поспехі, якіх краіне ўдалося дабіцца за гэты час.

Як адзначаецца ў дакладзе, замежныя рэспандэнты чакаюць, што Кітай будзе надаваць асаблівую ўвагу фарміраванню свайго іміджу як «краіны, ўносіць уклад у глабальнае развіццё», «усходняй дзяржавы з багатай гісторыяй» і «вядучай адказнай нацыі».

Прэв’ю: profinance.ru

Выбар рэдакцыі

Грамадства

Рэктар БДУ Андрэй Кароль: Наша місія — выхоўваць нацыянальную эліту

Рэктар БДУ Андрэй Кароль: Наша місія — выхоўваць нацыянальную эліту

Чаму рыхтаваць вельмі вузкага спецыяліста сёння небяспечна?

Грамадства

Ірына Касцевіч: Палепшыць сітуацыю на рынку працы можна не толькі шляхам павышэння пенсійнага ўзросту

Ірына Касцевіч: Палепшыць сітуацыю на рынку працы можна не толькі шляхам павышэння пенсійнага ўзросту

Як пандэмія змяніла рынак працы ў Беларусі і ці атрымалася аднавіць попыт наймальнікаў на рабочую сілу?