Вы тут

Прамую лінію ў анлайн-рэжыме правёў Анатоль Ісачанка


Намеснік старшыні Савета Рэспублікі Анатоль ІСАЧАНКА ў суботу, 5 снежня, правёў прамую лінію. Паназіраць за яе ходам змаглі не толькі журналісты, але і ўсе ахвотныя.


У прыватнасці, была арганізавана прамая трансляцыя ў сацыяльных сетках. Упершыню іх карыстальнікі змаглі далучыцца да працэсу і пачуць, з якімі пытаннямі звяртаюцца падчас правядзення прамых тэлефонных ліній заяўнікі. Геаграфія званкоў была разнастайная: з розных куткоў краіны людзі тэлефанавалі, каб расказаць аб тым, што іх хвалюе. Напрыклад, гучалі просьбы пасадзейнічаць у пераводзе ацяплення жылога будынка, на электрычнасць замест выкарыстання дроў, газу і торфабрыкетаў, як гэта адбываецца цяпер. Жыхарка аднаго з райцэнтраў наракала на дзеянні суседа, які, маўляў, пасля рамонту сапсаваў яе жылое памяшканне да такога стану, што жыць у ім стала немагчыма. Работнік адной з прыватных фірмаў прысталічнага рэгіёна агучыў праблему: былы наймальнік не разлічыўся за выкананую работу. Зараз змяніўся ўласнік, а доўг да гэтага часу застаўся.

Адзін з мінчан, які патэлефанаваў у Савет Рэспублікі, паскардзіўся на дзеянні неканструктыўна настроеных жыхароў мікрараёна, якія псуюць надпісамі агульную і ўласную маёмасць суседзяў. Маўляў, нават на машынах пачалі з'яўляцца надпісы. Можа, наспеў ужо час на заканадаўчым узроўні вырашыць праблему і забараніць незарэгістраваную сімволіку, якая выкарыстоўваецца падчас пратэсных акцый?

Гучалі і прапановы па паляпшэнні эканамічнай эфектыўнасці вытворчасці, больш дакладна Анатоль Ісачанка пазнаёміўся з імі на наступны дзень, прапанаваўшы заяўніку сустрэцца ў Савеце Рэспублікі: нядзеля, як даведаліся гледачы трансляцыі, таксама аказалася ў яго працоўнай.

На думку віцэ-спікера Савета Рэспублікі, работа са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб з'яўляецца першачарговай для ўсіх дзяржаўных служачых.

— Мы практыкуем розныя фарматы ўзаемадзеяння з грамадзянамі: прамыя тэлефонныя лініі, прыёмы грамадзян па асабістых пытаннях у Савеце Рэспублікі, а таксама выязныя прыёмы, — адзначыў ён. — Улада адкрыта, мы чуем кожнага і гатовы дапамагаць усім, хто мае ў гэтым патрэбу, таму імкнёмся ўсяляк пашырыць каналы камунікацыі з выкарыстаннем сучасных тэхналогій у гэтым важным пытанні. Фармат такой прамой лініі з'яўляецца выразным прыкладам таго, што ў рабоце дзяржаўных органаў патрэбы і праблемы людзей займаюць галоўнае месца.

Нагадаем, што да гэтага Анатоль Ісачанка практыкаваў правядзенне тэматычных стрымаў у сацсетках.

Вольга АНУФРЫЕВА

Загаловак у газеце: Новы фармат

Выбар рэдакцыі

Грамадства

Калі дапамога патрэбна экстранна, яе заўсёды змогуць аказаць валанцёры Чырвонага Крыжа

Калі дапамога патрэбна экстранна, яе заўсёды змогуць аказаць валанцёры Чырвонага Крыжа

Гучны гул сірэны знянацку застаў пенсіянерку Веру Васільеўну дома.

Грамадства

Хормайстр Ніна Ламановіч: Можна выходзіць замуж, калі жыццё жанчыны пасля гэтага палепшыцца

Хормайстр Ніна Ламановіч: Можна выходзіць замуж, калі жыццё жанчыны пасля гэтага палепшыцца

Галоўнаму хормайстру Вялікага тэатра 27 жніўня споўнілася 70 гадоў. 

У свеце

У «чорнай» зоне. Чаму Літву захліснула пандэмія?

У «чорнай» зоне. Чаму Літву захліснула пандэмія?

Уся Літва трапіла ў «чорную» зону заражэння каранавірусам. 

Грамадства

Страшнае слова «генацыд»

Страшнае слова «генацыд»

Для тых, хто прысвойвае сабе права быць «выключнымі», гэта рана ці позна становіцца катастрофай у маштабах народа.