Кітайскі вытворца вагонаў CRRC Qingdao Sifang выпусціў новы манарэйкавыя цягнік сядлаючага тыпу з праектнай максімальнай хуткасцю 100 кіламетраў у гадзіну, перадае «Жэньмінь жыбаа» анлайн».
Ён працуе па тэхналогіі пастаяннага магніта. Монарэйкавы цягнік новага пакалення адрозніваецца высокай здольнасцю пераадольваць уздымы, вялікай пасажыраўмяшчальнасцю, нізкім узроўнем шуму, нізкім энергаспажываннем і выдатна адаптуецца да мясцовасці са складаным рэльефам, заявілі спецыялісты кампаніі CRRC Qingdao Sifang.
Цягнік з шасці вагонаў здольны транспартаваць да 1400 пасажыраў. У параўнанні з дзеючымі мадэлямі яму патрабуецца на 20 працэнтаў менш аб’ёму энергіі.
Кампанія CRRC Qingdao Sifang, якая базуецца ў горадзе Цындаа ўсходнекітайскай правінцыі Шаньдун, таксама працуе над стварэннем прататыпа цягніка на магнітнай падушцы з максімальнай праектнай хуткасцю 600 кіламетраў у гадзіну.
Аб спорце, сакрэтах замужжа, выхаванні дзяцей, прыгажосці і здаровых звычках ў інтэрв’ю.
Народны мастак можа быць прыкладам у тым, як ствараць свой лёс.
Брудныя бізнес-гульні.
Інтэрв’ю з капітанам каманды «Доктар Хаусс» Паўлам Малахавым.