Вы тут

Цягнік з «сядлом»


Кітайскі вытворца вагонаў CRRC Qingdao Sifang выпусціў новы манарэйкавыя цягнік сядлаючага тыпу з праектнай максімальнай хуткасцю 100 кіламетраў у гадзіну, перадае «Жэньмінь жыбаа» анлайн».


Ён працуе па тэхналогіі пастаяннага магніта. Монарэйкавы цягнік новага пакалення адрозніваецца высокай здольнасцю пераадольваць уздымы, вялікай пасажыраўмяшчальнасцю, нізкім узроўнем шуму, нізкім энергаспажываннем і выдатна адаптуецца да мясцовасці са складаным рэльефам, заявілі спецыялісты кампаніі CRRC Qingdao Sifang.

Цягнік з шасці вагонаў здольны транспартаваць да 1400 пасажыраў. У параўнанні з дзеючымі мадэлямі яму патрабуецца на 20 працэнтаў менш аб’ёму энергіі.

Кампанія CRRC Qingdao Sifang, якая базуецца ў горадзе Цындаа ўсходнекітайскай правінцыі Шаньдун, таксама працуе над стварэннем прататыпа цягніка на магнітнай падушцы з максімальнай праектнай хуткасцю 600 кіламетраў у гадзіну.

Выбар рэдакцыі

Грамадства

Якую небяспеку нясе экспрэс-дыета?

Якую небяспеку нясе экспрэс-дыета?

 Варта разумець, што дыеты такога тыпу — радыкальны метад, які мае шмат мінусаў.

Культура

Рэстаўрацыя па-беларуску: ратаваць — неабходна

Рэстаўрацыя па-беларуску: ратаваць — неабходна

Гістарычная памяць — тое, што вызначае будучыню... Здаецца, банальная ісціна, якую не трэба нікому даказваць.